PASTEL MOON LIGTH HIGLIGHTER İNCELEME !!!

pastel, aydınlatıcı, makyaj



SLM MİLLET !!

Nasılsınız ? umarım her şey yolundadır. Yaz mevsimini yavaş yavaş geride bırakırken yazın oldukça popüler olan strobing makyajların vazgeçilmezleri Hıghlıghter (Aydınlatıcılar)  hala kullanılabilir bence, açıkçası ben parlak makyajı pek sevmem ama o kadar fazla karşılaştım ki bu makyajla sırf meraktan diyerek Pastelin  yeni piyasaya sunduğu aydınlatıcısıyla başlangıcımı yapmak istedim... 


''Aydınlatıcıyı  elmacık kemiklerine, kaş çizgisi üzerine ve ışıltılı görünüm için istenilen  bölgelere aydınlık vermesi amacıyla  uygulanıyor''.
Hep birlikte bakalım nasılmış diye ?



Aydınlatıcı  15 ml cam bir ambalaj içerisinde bulunuyor


Ambalajı ilk görünümde ojeyi anımsatıyor kapağı açınca oje fırçası gibi bir fırça karşılıyor sizi. Aslında bu tarz fırçanın olması bu ürünün uygulanmasını kolaylaştırıyor bence, likit yapıda olan aydınlatıcı'nın fırçasıyla isteğimiz bölgelere pıt pıt sürüp elimizle ya da sünger yardımıyla dağıtmamız gerekiyor. Ayrıca çok kalıcı olduğunu düşünmüyorum!! gün içerisinde tazelenmek isteyen bir ürün bence. Göz pınarlarında çok hoş durduğunu belirtebilirim.



Elimde dağıtılmış hali bu şekilde tabi ki yüzde daha farklı duruyor, Dediğim gibi ne geliyorsa blogger merakımızdan geliyor başımıza ayy yeni bir ürün mü çıkmış, ayy kesin almalıyım . Neden bende yok ki benim neyim eksik diyoruz ve hop bir bakmışsın ürün makyaj çantanda, Aslında fuzuli aldığım ürün çok istisnadır. Onlardan biri de bu ürün sanırım toplasan 4- 5 kez kullanmışımdır. Ben ürünün çok fazla abartıldığını düşünenlerdenim... Pastel Moon Lıgth Hıglıghter ın Fiyatı 11 lira gibi bir şey. Kesinlikle almalısınız falan diyemem arkadaşlar ama dediğim gibi eğer makyajınızda parlaklığı seviyorsanız bir deneyin diyebilirim sadece!!  Benim yazım bu kadardı.
 Okuduğunuz için Teşekkür Ederim ! 
siz bu ürünü kullandınız mı sizler neler düşünüyorsunuz ? 

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere 
Hoşça kalın!!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM