RİMMEL LONDON SCANDAL EYES WATERPROOF TEN RENGİ GÖZ KALEMİ İNCELEME !!


HERKESE MERHABA !!


Bugün sizlere Watsonslar da bulabileceğiniz Rimmel London markasının Ten rengi göz kaleminden bahsedeceğim. Sanırım bu kalem göz içine sürülerek gözün daha büyük görünmesini sağlayan bir kalem ama ben çok yönlü kullanılabileceğini de düşündüm çünkü kalemin ucu çok sert değil yani uygulama oldukça kolay ilk olarak göz içinde denedim fakat kirpiklerime yapıştı ve çirkin bir görüntü  oluşturdu bu durum hoşuma gitmediği için de bu şekilde kullanmama kararı aldım.


Dediğim gibi kalemin oldukça yumuşak bir ucu var kullanımı o kadar kolay ki  çok beğendim. Ben kalemi kullanacağım yeri buldum ! Dudak kenarlarını nötrlemek , kaş kenarlarını ve kaş altını aydınlatmak, sürünce biraz kalın bir yapısı var bu gerçekten dediğim yerler için oldukça müsait bir ürün,  gerçekten de waterproof diyebiliriz. Mesela elime sürdüğüm o kadar da kolay çıkmadı makyaj temizleyicisi yardımıyla çıkardım. Bir fırsat verilmeli diye düşündüğüm bir kalem.
Kalemin fiyatı ise 14,90 
Benim bu ürün hakkında ki yorumlarım bu kadarcıktı umarım yazımı beğenmişsinizdir , okuduğunuz için teşekkür ederim 
Esen Kalın :=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM