GOLDEN ROSE VELVET MATTE LİPSTİCK 01 YORUMLARIM!

 
 

 
HERKESE MERHABA !!
 
 Bu aralar herkesin deli gibi bahsettiği benimde elimden düşürmediğim  Golden Rose Velvet Matte serisinden  01 numaraları rujdan bahsedeceğim..
 Aslında tüm tonları çok güzel ama ben alırken bana en uygun olanın  hafif şeftalimsi nude tonlarında ki 01 numara olduğunu düşündüm!
 
 
Öncelikle Golden markasına ait ilk rujum hatta kullandığım ilk mat rujum diyebilirim ben genelde dudaklarımda matlığı sevmiyorum çünkü dudaklarım aşırı kuruyor mat ürünlerinde daha çok kurutacağını düşünüyordum aslında.  


Ama golden rose velvet mat ruj kolay sürümü olsun dudaklarıma verdiği yumuşaklık olsun gönlümü fethetti diyebilirim; kesinlikle dudaklarımda oldukça doğal durdu benim bu rujda en sevdiğim özellikten biri de kalıcılığının uzun sürmesi oldu. Açıkçası Serinin diğer renklerini de denemek istiyorum bana yakışacağını düşündüğünüz ya da sizin en sevdiğiniz hangisi mutlaka paylaşın benimle ! şimdilik ruj hakkında düşüncelerimin sonuna geldik umarım faydalı olmuştur merak edenler için Görüşmek üzere        Hoş çakalın :=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM