KÜÇÜK ÇAPLI WATSONS , GRATİS & MİGROS ALIŞVERİŞİM





 Merhabalar Arkadaşlar !!

Nasılsınız ? umarım sendromsuz harika bir haftaya başlamışsınızdır. Ben bu aralar soğuk algınlığıyla cebelleşiyorum maalesef :( bildiğiniz gibi 2 gün önce Gratis büyük bir indirim yaptı ben rahatsız olduğum için gidemedim daha doğrusunu söylemek gerekirse tuttum biraz kendimi bu aralar sıkı bir Kozmetik diyetine girdim  sayılır. O kadar ürün var ki yetiştiremiyorum desem! Neyse ben küçük bir alışveriş yaptım tamamen ihtiyaç alışverişi diyebiliriz bunun için !


neutrogena , migros, valentina, watsons

 Benim çantamda sürekli taşıdığım aynam kırılınca Migrosdan lionesse markasına ait çift taraflı bir ayna aldım çok hoşuma gitti ve aldım çok uygundu üstelik
3 lira gibi bir fiyatı vardı 


 Watsons Bira Özlü Saç Maskesi;  Uzun zamandır almak istediğim fakat ürün çokluğundan fırsat bulamadığım watsons'ın kendi ürünü olan 500 ml kavanoz  içerisinde bulunan bu maskenin birde Avakadolusu, ballısı, süt proteinli gibi çeşitleri de mevcut aslında orada çalışan bayan tavsiye etti ve ilk bunla başlangıcımı yapmak istedim Umarım saçlarıma iyi gelir ve diğerlerini de denerim ! fiyatı 8,90 gibi bir şeydi .

 

Neutrogena Akneye meyilli ciltler için olan sabunu; Bittikçe aldığım ürünlerin başında geliyor aslında sebamedi alacaktım da  bildiğim yoldan şaşmak istemedim açıkçası ben çok memnunum bu sabundan ! fiyatı 7,90 liraydı.


Yeni ürünler denemeye bayılırım Gratiste Valentina markasının daha önce makyaj bazını kullanmış ve beğenmiştim, maskarasını ilk defa görünce birde ucunda tarak gibi aparatları bulunuyor denemek istedim açıkçası, çok ümitli değilim aslında da ilerleyen zamanlarda göreceğiz tabi ki :) fiyatı 1,75 gibi bir şey olunca  iki tane aldım 
Evet aldıklarım işte bu kadarcık dediğim gibi tamamen ihtiyaca dayalı bir alışveriş oldu umarım beğenmişsinizdir. Alışverişim hakkında ne düşünüyorsunuz canlar ?  :)

Sevgiyle Kalın 

Görüşmek Üzere !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM