Maybelline Lip Gloss Studio 215 One Shine Yorumlarıvim !

maybelline, lipgloss,

Herkese Merhaba !!

Bugün ki kozmetik konuğum Maybelline 215 one shine lip gloss açıkçasını söylemek gerekirse lipgloss insanı değilim ama bazen  ihtiyaç duymuyor da değilim, bazı insanlar yaz mevsiminde kullanmayı tercih etse de tam aksi bende kışın dudakların kurumuş görünümünü sevmediğimden renkli değil daha çok renksiz ve dudağı nemli gösteren ürünleri kullanmayı tercih ediyorum. Özellikle özel günlerde falan ben göz makyajına ağırlık verdiğim için dudaklarımın daha çok renksiz ve parlak olmasını seviyorum.



Evet bu rengi böyle bakınca koyu gibi dursa da tam aksine çok hafif pembemsi ve ışıltılı bir görünümünü var


Elime biraz yoğun sürdüm ki rengini versin fakat dudakta bu kadar yoğun sevmiyorum maalesef, fırçasını ne kadar fotoğraflamamış olsam da ben ucundaki küçük süngeri çok beğendim tamamen sürümü kolaylaştıran bir şekilde tasarlanmış bence, benim lipgloslar da sevmediğim bir yönde sürekli sürmeye çalışırken taşmasıdır ki bunun fırçayla alakalı olduğu kanısındayım.




Ben dudağıma tek kat sürdüm, dediğim gibi eğer gerçek rengine ulaşmak istersek bir kaç kat daha sürmek gerekebilir ki bu na gerek duymadım. Pigmentinin ise orta seviyede olduğunu düşünüyorum. Lip glosslarda bir koku vardır hani şekerimsi ya da ne bileyim meyvesimsi kokular ağızda çok kötü bir tat bırakır işte bu üründe o yok, Ayrıca dudağa sürdüğün andan itibaren çok güzel bir nem veriyor ve yapış yapış olmaması da benim bu ürüne sevgimi arttırdı diyebilirim,

Lip Gloss hakkında diyeceklerim bu kadar umarım faydalı bir yazı olmuştur, okuduğunuz için teşekkür ederim değerli yorumlarınızı da beklerim 
Sevgilerle :=)




















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM