Watsons Alışverişim

 
 

İYİ GECELER CANLARIM :)

29 Ekim dolayısıyla indirim yapan  kozmetik mağazalarından biri de  Watsons Türkiye oldu. ben bu indirimlerde sadece watsons dan alışveriş yaptım çünkü çok sevdiğim bir marka olan Rimmel London' un tüm ürünlerin de %50 indirim vardı. Bense bu fırsatı kaçırmak istemedim ve hem daha önce kullanıp beğendiğim hem merak ettiğim bir kaç parça bir şey aldım!!!
 
 
 
 

 
Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kalemini  uzun zamadır merak ediyordum normalde 14,90 olan bu kalemi 7,5 liraya aldım tamamen merak :)
 

Daha önce de deneme fırsatı bulduğum Watsons kendi markası olan fondöten süngerini ben beğenmiştim bir tane eskiyicince tekrar almak istedim ürünün seveni çok olmasa da ben beğendim !! fiyatında indirim yoktu 10 lira



 
Yine bir  Watsons markalı olan menikür setini de aldım çünkü ihityacım vardı seyahat boyutunda olduğu için gayet ideal buldum  8,50 liraydı

 
Evet gelelim aslında watsons 'a gitmeme sebep olan şeye :) beni takip eden arkadaşlar bilir daha önce bu fondöteni kullanmış ve yorumlarını paylaşmıştım normalde de çok uçuk fiyatlı olmayan bir fondöten aslında ama %50 lik fiyatının tadından yenmez diye düşünüp 18,liralık fondöteni 9 liraya kapmanın mutluluğu içerisindeyim şuanda :)
 

 
Benim mini alışverişim bu kadardı umarım beğenmişsinizdir. Aldıklarım hakkında neler düşünüyorsunuz. Peki sizler bu indirimde neler aldınız ? Görüşmek üzere kendinize iyi bakın !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM