MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER YORUMLARIM !!!



 

İYİ AKŞAMLAR !!

Herkese mus mutlu bir hafta sonu diliyorum Bugün ki konuğum Maybelline siyah mat jel eyeliner bu eyelinerla tereddütlerimden dolayı geç tanıştım aslına . Sürekli kalem tarzında, keçe uçlu ve likit tarzını tercih ettiğimden fırçayla nasıl kullanırım falan diyordum, neyse sonunda bende aldım 
 
 


Kutu içerisinde minik fırçasıyla satılıyor. kabı ise cam küçük bir kavanoz tarzında



 
 Eyeliner'ın siyah olanını severim her zaman,  bu serini sanırım kahvesi, lacivert falan da var da ne bileyim 01 Black olanı benim için en uygunuydu ilk başta,Fakat instagram da fotoğrafını paylaşınca bazı arkadaşlarım kahverenginin de çok başarılı olduğunu söyledi artık bir dahaki sefere diyelim ve bakalım siyah nasılmış.
 
 
Eyeliner'ın mat bir siyahlığı var kullanımı da bir o kadar kolay bence ilk jel eyelinerim olmasına rağmen kullanmaya çok çabuk alıştım!! eskiye oranla gözümdeki eyeliner da  %100  fark olduğu bariz ortada valla :) görende öyle söylüyor hatta bize de öğret diyen bile oldu  düşünün artık :)
 
 
Eyeliner tek kat uygulanmış hali bu şekilde, oldukça koyu ya değil mi  bayılıyorum. Ayrıca en sevdiğim özellikleri kalıcılığı ve çabuk dağılmaması bence  başka ne isterim ki. Fırçası ise şimdilik bana yetiyor ama daha iyi bir fırça önerirseniz onu da denerim. Kendi fırçasında ister kalın ister ince uygulamak mümkün..
 
Ben 27 lira gibi bir fiyata aldım iyi ki de almışım bence çok başarılı sonuna kadar hak ediyor !!!
Sizler de benim gibi düşünüyor musunuz? 
Geldik yorumlarımın sonuna bir daha ki yazımda görüşmek üzere
Hoşça Kalın !! 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM