Farmasi Alışverişim 1




HERKESE MERHABA !!

Bugün ki postumda geçenlerde yaptığım küçük çaplı  farmasi alışverişinden bahsetmek istiyorum bu alışverişim tamamen merak ettiğim ürünlerden oluşuyor  çoğun da da kasım ayı kataloğunda  indirime girmişken almak istedim.
  
Farmasi,

   



 Farmasi BB kremi  gerçekten çok merak ediyordum o kadar çok övüldü ki ben denemesem olmazdı fiyatı. 15,90

 Farmasi CC krem ayı şekilde bb kremi almışken cc kremi almadan olmaz deyip onu da aldım fiyatı. 16,90


 Farmasi BB göz altı kapatıcısı, o kadar çok kapatıcı denedim ki bunu da denemek istedim açıkçası, bazı blogerlar da uygulanmış halini görüp çok beğendim aldığım gibi de denedim gerçekten çok başarılı buldum ilerleyen zamanlarda ayrıntılı olarak yazarım fiyatı 16,90




Çay Ağacı Yağlı Sabun
Cildi ferahlatıp. Gözeneklerin sıklaşmasına, lekelerin ve siyah noktaların görünürlüğünün azalmasına yardımcı olduğu söylenen bir sabun oldukça dikkatimi çekti denemek için aldım. Fiyatı ise 4,50 falandı
 


Ben daha önce Farmasinin el kremini kullanmış ve çok beğenmiştim bir de gül kremini denemek istedim aynen 4 lira gibi bir fiyatı vardı, şimdiden bitti diyebilirim çok güzel bir nemlendirici krem diyebilirim


Göz kalemi 101 numara çok başarılı bir göz kalemi kolay sürümü ve kalıcılığı harika fiyatı 6,90 liraydı.
ve  Optimal Style rimel ise 9 liraya düşmüştü çok beğendim iyi ki almışım.
Benim Alışverişim bu kadardı. Siz nasıl buldunuz, benim aldıklarım arasında sizin kullandıklarınız var mı? Okuduğunuz için teşekkür ederim
Görüşmek üzere hoşça kalın :=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM