DENEYEN BAYAN'DAN GELEN MUHTEŞEM HEDİYELERİM :)



HERKESE MERHABA !!

Nasılsınız kızlar umarım her şey yolundadır?  Ben pazartesi sendromunu geride bırakmanın sevincini yaşıyorum adeta  :=)  Bugün yine son zamanlarda mutluluğuma mutluluk katan bir hediyeden bahsedeceğim Aslında bunu paylaşmamda ki amaç siz blogger arkadaşlarıma bir nebzede olsa ilham olabilmek  çünkü blog ortamında da o kadar güzel o kadar değerli arkadaşlıklar ediniyorsunuz ki karşılık beklemeden sizleri seven birilerinin varlığı mutlu ediyor sizi evet sadede gelecek olursak benim Severek takip ettiğim kendini müthiş derece de geliştiren Deneyen Bayan Adlı bloğun sahibi sevgili Zeynebim :) çok düşünceli bir arkadaş kendisi bloğun da merak ettiğim hatta söz arasında benim memleketim de şu marka yok deyince yememiş içmemiş bana en merak ettiğim hatta görünce çığlık attığım ürünlerden oluşan bir paket yapıp getirmiş, öncelikle böyle dostlarımın olduğunu bilmek iyi ki bu bloğu açmışım iyi ki böyle arkadaşlar tanımışım demem için tek sebebim oluyor gerçekten :) 


 Memleketimde Catrice markası yok ve ürünlerini çok merak ediyorum demiştim ta ne zaman yani ben bile unutmuşum ama o unutmamış sanki içimi okumuş gibi en merak ettiklerimden biri olan  Catrice markasının kapatıcı paleti. İçini açar açmaz mıncıkladım :) 


Yine catrice markasına ait ultra siyahlık veren bir masara benim maskara canavarı olduğumu bildiği için eksik bırakmamış canım beni :)



Yine Catrice markasına ait Smokey Eyes set görünce resmen gözlerim yerinden çıktı dediğim gibi  hepsi tek tek incelendi ki hepsine bayıldım 


Vee en merak ettiğim L.A Gril Pro. Conceal kapatıcısı, ne kadar çok istediğimi biliyordu. Canım benim ya gerçekten nasıl teşekkür edeceğim bilmiyorum :)
 hem sizlerle paylaşmak hem de Tekrardan buradan teşekkür etmek adına yazdığım postu okudunuz için teşekkür ederim:=) umarım Rabbim herkesin karşına temiz kalpli dostlar çıkarır. 
Sevgiyle kalın 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM