Elite Newyork Lipsticks M108 -- Elite Shiny Colors Lipsticks E104 İnceleme !!



Herkese Merhaba !!


Mutlu pazarlar bugün sizlere yakın zaman önce keşfettiğim bir Türk markası olan Elite kozmetiğin  M 108 ve E 104 numaralı rujlarından bahsedeceğim. Hatırlarsanız geçenlerde M 103 numarasını incelemiştim yazısı için Tık Tık .. ben bu rujları çok beğeniyorum gerçekten yapısı ve duruşu çok hoşuma gidiyor.






E 104 daha çok kahve tonlarında diğer tonlara göre dudak kusurlarını daha belli ediyor ama gerçekten hoş bir rengi var. 

M 108 ise turuncu alt tonlu olup mat bir duruşa sahip, dudakta duruşu gerçekten başarılı, çok kalıcı değil ama 1 kez tazelemek yeterli oluyor.

Ben severek kullanıyorum hatta bir arkadaşıma hediye aldım o da çok beğendi. Aslında bu rujlardan alıp sizlere de hediye etmek isterim siz ne düşünüyorsunuz beğendiniz mi? lütfen yorumlarınızı bildirin okuduğunuz için teşekkür ederim görüşmek üzere 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM