Essence Maskara Bazı --- Essence Lashbase Maskara


essence, maskara bazı

Merhaba Efendim!!

Kasım ayı Favorilerimin en bomba ürününü paylaşmak istiyorum sizlerle bomba diyorum çünkü gerçekten çok sevdim ve faydalı gördüm niye yalan söyleyeyim daha önce kullanmam ya gerek yok falan diyordum da blogger merakı işte ama iyi ki de merak edip almışım çünkü gerçekten işe yarayan bir ürün. özellikle cılız ve kısa kirpikler için iyi bir kurtarıcı oluyor şimdi birlikte inceleyelim !!!


                            

Aslında ürün maskara formunda ama beyaz ve daha likit bir yapısı var kurumasını beklemek gerekiyor onun dışında çok güzel tarayıp uzunluk veriyor ve tek tek ayırıyor sürdükten sonra 3-5 dk beklemek gerekiyor ondan sonra rimel isteğimize bağlı sürebiliriz. 



Benim kirpiklerim maalesef  düz ve cansız  gözüme önce maskara bazını uyguladım  bir kat rimel sürdüm  ve gerçekten çok güzel durdu, kirpiklerimde topaklanma falan yapmadı bence günlük kullanım için gayet iyi, daha fazla kat sürülse takma kirpik etkisi veriyor.
Ürünün tek sevmediğim yanı kuruduktan sonra yani sıra makyajı temizlemeye gelince oldukça sıkıntı yaşadım bilmiyorum sadece bende mi oluyor bu sıkıntı, benim diyeceklerim bu kadar sizler kullanıyor musunuz, bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz?

Ben Essence maskara bazını Gratisten aldım
 10 TL gibi bir fiyatı var

yazımı okuduğunuz ve yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim bir daha ki yazım da görüşmek üzere

Hoşça kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM