FARMASİ BB KREM İNCELEME - (MEDİUM TO DARK) !



farmasi bb krem

MERHABA !!

Bugün ki blog konuğum son zamanlarda herkes tarafından çok beğenilen ve deli gibi bahsedilen Farmasi BB kremi bende merak ediyordum yine abartılan bir üründür diye uzun zaman almamak için diretsemde merakıma yine yenildim ve aldım :) neyse ki beni çok şaşırttı,  



Farmasi 7 Etkili BB Kremi İçeriği

Macadamia özü nem sağlıyor, Vitamin B3 ile doğal bir parlaklık veriyor ,yulaf özü sayesinde besleyip onarıyor, spf 15 sayesinde güneşten koruyor, kolojen ve argan yağı anti - aging özelliğe sahip ve  ipek protein ile de ipeksi bir cilt sağlıyor.







  Ben esmer tenli biri olduğum için tercihim Medium To Dark oldu. İyi ki de bu tonunu almışım çünkü cuk diye cildime oturdu. BB kremin kıvamı diğer BB kremlerde olduğu gibi fondötene göre daha hafif yoğun değil  ama kapatıcılık konusunda oldukça başarılı. Elimde gördüğünüz miktar tüm yüzüme yetiyor.







Farmasi'nin BB kremini çok beğendim sarı alt tonlu bir ürün, cidime ipeksi bir his verdi, çok güzel kapattı, parlaklık verdi, Sivilcelenme falan oluşturmadığı gibi kalıcılığını da başarılı buldum. Fiyatı 25 lira bir şey indirimde yakalarsanız 15 liraya alabilirsiniz benim gibi, kesinlikle bitince tekrar alırım
Benim bu BB Krem hakkında ki düşüncelerim bu kadar.Peki  siz nasıl buluyorsunuz ? Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim  bir daha ki yazımda görüşmek üzere
 Hoşça kalın !!







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM