GABRİNİ 3D FLAT BRUSH OJE - GABRINI NUDE FLAT BRUSH OJE 08 İNCELEME !!!

 



 

 HERKESE SELAM !

Nasılsınız ? Umarım her şey yolundadır cuma gününe girmiş bulunmaktayız yaşasın !! tatil ben bugün ki postum çok sevdiğim ve bu aralar sosyal medya da özellikle de İnstagram da sürekli paylaştığım Gabrını markasının 3D ve Nude  ojelerinden bahsedeceğim öncelikle çok fazla fotoğraf içerdiğini belirtmek isterim. Ojeleri her yerde uygun fiyata bulabilirsiniz.





Öncelikle toprak tonlarında ki 3D ojeden bahsetmek istiyorum bu arada neden 3D  onu da anlamış değilim sanırım verdiği parlaklık yan taraflara yansıma yaptığından 3 boyutlu gibi duruyor. Oje nin rengi çok hoşuma gidiyor. Tek katta pek dayanıklı olmasa da ikinci katta daha başarılı oluyor diyebilirim. Ojenin yapısı diğer ojelere oranla biraz daha likit kuruması zaman alabiliyor. Fırçasını sevdim diyebilirim 3 vuruşla tüm tırnak güzelce boyanıyor.



Geldik Nude tonlarındaki ojeye en sevdiğim ya günlük kullanım için tek katı yeterli gelebiliyor bana yani tek kat sürünce hiç oje yokmuş gibi duruyor pembemsi tonlarda oluyor tek katta tırnak çizgileri baya belli ediyor, nude tona ulaşmak için yaklaşık üç kat uygulanmalı, yapısı ve fırçası diğerinkiyle aynı bence kalıcılık olarak çok iyi olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef  oje günlerce tırnaklarımda kalmadığı için bana yeterli geliyor idare ediyorum yani .
 


                           

 
Sizler bu markanın ojelerini kullandınız mı, nasıl buluyorsunuz ? Fiyatı 2 TL bence performansına göre iyi
 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere
Hoşça Kalın :=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM