GARNIER MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU - KARMADAN YAĞLIYA & HASSAS CİLTLER İÇİN


 MERHABALAR  !!


Umarım sendromsuz bir pazartesi geçirmişsinizdir. Bugün ki konuğum Garnıer karmadan yağlıya & hassas ciltler için Mıcellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, son zamanlarda kurtarıcılarımız olan makyaj temizleme suları iyice aramıza yerleşti bir çok markanın makyaj temizleme suyunu denedim ama ilk denediğim Garnıer'ın ilk çıkardığı pembe ambalajlı olanıydı kullandım ondan oldukça memnundum  ve daha önce yazısını bile yazmıştım, onun yazısı için TIK TIK ..


Benim ürünü alıp kullanmaktaki amacım karmadan yağlıya dönük ciltler için tasarlanmış olması çünkü benim cildim karmaya dönük olduğundan denemek istedim ve diğerinden ne gibi bir farkı merak ettim açıkçası.
Ürün diğeri gibi 400 ml kocaman bir ambalaja sahip oldukça bereketli bir ürün, ten, göz ve dudak makyajını çok başarılı bir şekilde temizliyor yüzümde herhangi bir kuruluk ve yanma yapmadı. Fiyatı 18 TL. İndirimli yakalarsanız 12-13 liraya düşebiliyor denemek isterseniz bir şans verebilirsiniz.

Geldik bir postun daha sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim bir daha ki postum da görüşmek üzere kendinize iyi bakın 
Mutlu Haftalar ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM