GRATİS YILBAŞI İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM !






                                                                

YENİDEN MERHABA !!!

Bildiğiniz gibi Gratiste yılbaşı indirimleri başladı ben aylar önceden kafa karışlıklığı oluşmaması açısından almak istediğim şeyleri listelemiştim istediklerim ürünler tükenmeden indirimin ilk günü erkenden gidip aldım. Tüm kozmetik ürünlerde %40 + %10 indirim vardı. Sadece Wetn wild standında indirim yoktu saten ürünleri de oldukça uygun yani gel gelelim benim neler aldığıma ?




   


 Loreal SkinPerfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Nemlendirici Bakım Kremi;  Günlük nemlendiricim bitmişti ve indirimde görünce almak istedim Fiyatı 15,90 

Cettua Having A Date Collagen Mask; Daha önceden de sürekli bahsettiğim her fırsatta tekrar tekrar aldığım favori maskem ; 6- 7 lira gibi bir fiyatı vardı.

The BalmJovi Paleti;  Bu paleti çok merak ediyordum ve renklerine bayıldım fiyatı 53,90  %10 indirim 49 liraya falan geldi.

The Balm Put A Lıd O : Yine makyajımda vazgeçilmezim olan farımı daha iyi sabitlemek ve kalıcılığını arttırmak için aldım çok merak ettiğim bir üründü  fiyatı 23,90 %10 indirimle 22 liraya gelmiş oldu.

Himalaya Dudak Kremi; Yine çok merak ettiğim bir marka olan himalaya dudak kremi, Fiyatı 3,90

Maybellıne Color Totto Far:  Pink rengini bulamayınca on and on bronze almak istedim Fiyatı, 10,75  %10 indirimle 9 liraya falan gelmiş oldu.

 Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyu: Daha önce kullanmıştım 13- 14 lira gibi bir fiyata aldım.

Nasıl buldunuz yılbaşı alışverişimi ? sizler neler aldınız lütfen bizlerle paylaşın ! Şimdiden herkese Mutlu Yıllar diliyorum Esen Kalın !!









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM