Hayata Dair Her Şey Bloğundan Muhteşem Hediyeler !!


Bu yazı için biraz geç kaldığımın farkındayım  Hayata Dair Her Şey bloğunun sevgili sahibi Şuleciğim bloğunda okuduğu muhteşem kitapları bizlerle paylaşıyor kendisi aramızda çok sıcak bir bağ olduğuna inandığım bloggerlardan biri,  benim bloğumdan hiç eksik olmaz sağ olsun aynen bende öyle sürekli bloğunu ziyaret ederim Şulem bizler için kendi kitaplığından bizlere seçme şansı verdiği bir Çekiliş düzenledi ki bu çekilişi ben kazandım hemen paketleyip gönderdi ama ben ta ne zaman yazıyorum kusura bakma canım benim,  hatta paketin içerine  DVD Film ve iki parça kozmetik ürün koymuş canını sevdiğim. Tekrardan teşekkür ediyorum. Sayfasına mutlaka bakmalısınız yararınıza bilgiler bulacağınıza eminim 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM