HEDİYERENGİ.COM ile TANIŞTINIZ MI?


HERKESE MERHABA !!!

Nasılsınız ? umarım her şey yolundadır. Bildiğiniz gibi yılbaşı yaklaşıyor bu yüzden sevdiklerimizle paylaşmak için bazılarımız hediye arayışına girdik bile, ben size yardımcı olması amacıyla, yeni keşfettiğim içerisinde bir çok farklı hediyelik ürün barındıran  www.hediyerengi.com bahsedeceğim.
Sitede gerçekten çok hoş hediyeler var ben seçmekte oldukça kararsız kaldım diyebilirim .


Site sol köşesinde gördüğünüz gibi kolaylık olsun diye kişiye özel hediyeler, sevgililer gününe özel hediyeler, kime ne hediye alacağım gibi aradığımıza kolayca ulaşabileceğimiz hediye kategorileri mevcut, Sık sık indirim yapılıyor ve gerçekten uygun fiyatlara geliyor siteyi sık sık  takip etmek gerekiyor bence. Ben kendim için ve sevdiklerim için bir şeyler seçtim bakalım beğenecek misiniz?


O kadar sevdim ki aldığım şeyleri :=))



Mumluk hastası biri olarak bunu almasam ayıp ederdim bence çok beğendim çiftini almadığım için pişman oldum bir daha ki sefere beyazını almayı düşünüyorum :)
Fiyatı
14,70 TL

                                   



Yine çok sevdiğim ve çeyizlerim arasında yerini alacak olan 6'lı ahşap bardak altlığı 
Fiyatı 
19,70 TL





Kahve delisiyim ne kadar çok kupam olsa doymam dedim üstelik fotoğraf çekmeyi sevdiğim için Lens formunda tasarlanmış olan bu kupanın kapağı ise bisküvilik 
Fiyatı 
16,70 



Ay ben buna bayıldım aksesuar olarak kullanmayı düşündüğüm özel tasarım woswos'un üzerinde Seni seviyorum yazıyor aslında süper bir hediye seçeneği değil mi ? 
Fiyatı,

28,90TL

İşte benim tercih ettiklerim bunlardı siz nasıl buldunuz benim beğendiğim ürünleri ? Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın 

Görüşürüz kendinize iyi bakın :=)



























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM