MAYBELLINE THE FALSİES VOLUME EXPRESS - BLACK DRAM YORUMLARIM !!!



Maybellıne the falsies volume express- black drama

Cumartesi Sabahından Herkese Bir Günaydın :=) 

Nasılsınız umarım her şey yolundadır ? Bugün ki konuğum Maybellıne markasının the falsies volume express- black drama maskarası bu ürünü o kadar şişirdiler   o kadar abarttılar ki bir maskara canavarı olarak  aman yarabbi almasam olmaz dedim ve aldım.  Maskara işlevi volüm vermek ve ultra siyahlık ya ben bu maskarayı kullanınca acaba benim gözümde mi bir sorun var dedim çünkü hiç olumsuz yorun yapan görmedim herkescikler çok çok beğenmiş nedense neyse benim yorumlarıma gelecek olursak


Kıl mı Sentetik mi?  pek anlaşılmayan aralarda küçük küçük fırçalarının bulunduğu kavisli bir yapısı olan  fırçasının kavisli olması nedense bende zorluk çıkardı sür çık tarzı bir maskara olmadı benim için. kirpiklerim düz ve uzun olduğundan olsa gerek çünkü kısa ve seyrek kirpikli olan kişlerin bu fırça yapısını daha çok beğendiğini gözlemledim.



Dediğim gibi ürün amacı volüm vermek ama ben kirpiklerime 2 - 3 kat sürmeme rağmen pek volüm verdiğini düşünmüyorum. Evet uzunluk vermesi ve kirpikleri ayırması konusunda hakkını yiyemem, Siyahlığına gelecek olursak evet verdiği siyahlıkta iyi ama gün içerisinde göz altlarına dökülmeleri resmen rezalet resmen gözlerim çıkacak gibi oluyor ne yazık ki buna daha fazla tahammül edemeyeceğim. Bu maskarayla yıldızım hiç mi hiç uyuşmadı yaklaşık 20 küsürlü bir fiyata aldım ve kesinlikle bu fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum. Bundan sonra alacağımı pek düşünmüyorum .
 Ayrıca lütfen objektif olun sırf birileri çok beğendiğini söyleyip şişirdi diye sizde beğenmek zorunda değilsiniz. Neyse canlar geldik bir postun daha sonuna okuduğunuz için çok teşekkür ederim siz bu maskara hakkında neler düşünüyorsunuz , ya da volüm verdiğini düşündüğünüz bir maskara varsa önerilerinizi alabilirim ?
 Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın ! 
Mutlu bir hafta sonu diliyorum.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM