NİVEA MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İNCELEME !

Nivea makyaj temizleme suyu,

Herkese Merhaba !!!


Bugün ki konuğum Nivea'nın  makyaj temizleme suyu makyaj biz bayanlar için çok önemli bir konu makyajı temizlemek ise daha önemli bir konu bence bildiğiniz gibi son zamanlarda pratik olarak makyaj temizleme suları  boy göstermeye başladı ve hemen hemen tüm markalarda mevcut, ben daha önce Garnıer'ın makyaj temizleme suyunu kullanmıştım. Nivea'nın makyaj temizleme suyunu da denedim ve sizlerle paylaşmak istedim!



200 ml bir boyutu olan Nivea Makyaj Temizleme Suyu  yüz ve göz için uygun, durulama gerektirmiyor . Kokusu ise  klasik Nivea kokusu , İçerinde Dexpanthenol ve Üzüm çekirdeği yağı var.
 Ayrıca Ürün paraben, parfüm ve renklendirici içermiyor 


Makyaj pamuğuna  bir miktar alıp tüm yüzümü temizliyorum öncelikle  dediğim gibi ürün klasik nivea  kokuyor, Yüzümü iyi temizlediğini düşünüyorum yani bir pamuk yetiyor ama içim rahat etsin diye makyajımı kabataslak sildikten sonra bir pamukla yine tonik gibi tekrardan üstünden geçiyorum. Cildimi kurutmadı hatta güzelce nemlendirdiğini düşünüyorum , yüzümde her hangi bir alerjik reksiyon göstermedi gözlerimi yakmadı, gayet başarılı buldum ben, ve geldik yazımın sonuna 

Peki bu ürünü tekrardan alır mıyım ? Tabi ki alırım 

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM