PASTEL KAŞ FARI- PASTEL EYEBROW DUO YORUMLARIM !

pastel, pastel eyebrow duo yorum ,
Resim yazısı ekle

Herkese Merhaba ! 

Bugün ki konuğum Pastel markasının kaş kiti aslında yazın başında almıştım ancak yorum sırası geldi diyebilirim, yine sırf merakım yüzünden aldığım bir ürün kendisi, çoğu kişi kaşlarımı doldurmama gerek olmadığını söylese de denemek istedim bundan önce kalem kullanıyordum ama toz ürünün daha doğal duracağını düşündüm, 


Benim kaşlarım aşırı koyu olduğundan bende ki 03 Dark en koyu tonunu tercih ettim. Kit iki kısımdan oluşuyor koyu kahve olan toz far şeklinde açık kahve olan ise jel kıvamında sabitlemek için, Bence pigmenti oldukça başarılı bir ürün birde fırçası var paletin içerisinde kaşın kavisini kapsayacak bir şekli var kolayca boyamayı sağlıyor, 


Arka kısmında ise nasıl kullanılması gerektiği yazıyor dediğim gibi çok ihtiyacım olmasa da jel kısmıyla bazen şeklini falan sabitliyorum. Kalıcı bir ürün gün boyu kaş şeklinde bir bozulma olmuyor aslında bu tarz ürünleri dikkatli kullanmak gerek çünkü dozunu kaçırınca yapay durabiliyor bu yüzden fırçadaki fazlalılığı alıp ufak dokunuşlarla doğal bir görünüm elde edebiliriz .
Genel anlamda beğendiğim bir ürün oldu fiyatı 10 lira civarı bir şey ben Gratisten almıştım. Pastel standı bulunan her yerde kolaylık bulabileceğiniz bir ürün,  Benim yorumlarım bu kadar. Peki siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz, kullandınız mı?
 bir daha ki postum da görüşmek üzere hoşça kalın efenim :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM