Yeni yılda İlk Hediyem Gratisten !!


 Tekrardan Merhaba !!!

Bu sene ki ilk yeni yıl hediyemi Gratisten almak bir kozmetik bloggerı olarak çok mutlu etti beni,  gerçekten özenle hazırlanmış içerisinden farklı markalar kozmetik ürünleri vardı ne tesadüf ki hiç denemediğim markalardan oluşan bir paket ulaştı elime ve şimdi birlikte bakalım neler olduğuna !



Gosh markasına ait  Velvet Touch Lipstick 008 Mat Plum rengi o kadar güzel ki kıyamadım swachlamaya ama en yakın zamanda inceleme yazısını yazarım.


 Gratisin kendi markası olan Fantasıes Sıgmature Romance & Dreams harika kokan Vücut spreyini çok beğendim hatta instagram hesabımda ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim.



 Vee gelelim benim en bayıldığım hediyelerden birine çünkü benim the balm markasına ait ilk makyaj malzemem kendileri The balm california makyaj paleti.


Ve Wet n wild  nar çiçeği tonlarına yakın Fastdry serisinden bir oje 
Hepsine ayrı ayrı bayıldım. 
Bizi unutmadığın için teşekkürler Gratis 

Görüşmek üzere hoşçakalın.
 :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM