AVON MEGA EFFECTS MASKARA İNCELEME !




HERKESE MERHABA !!

Efenim yoğun kar yağışından dolayı okullar tatil olunca bende oturup post yazayım dedim, Nasılsınız umarım her şey yolundadır? Bugün farklı bir konuğum var uzun zamandır denemek istediğim fakat kullanmaya pek cesaret edemediğim alışılmışın dışında bir tipi ve uygulama şekli olan Avon Mega Effects maskara, bu zamana kadar Avon'un yaklaşık 3 maskarasını denemişimdir. Genel anlamda memnun kalıyorum. Bakalım bu maskarası nasılmış? 


Yapısı diğer maskaralara oranla çok çok farklı, dikdörtgen bir kutu şeklinde kırmızı ve siyahın harika uyumuyla şık bir tasarıma sahip bence kırmızı kapağı açınca bizi oynar başlıklı fırçası karşılıyor aslında ilk başta nasıl çıkarılır ki bu falan dedim ama biraz sert çekmek gerekiyor. 


Fırçası badana fırçasını andırıyor ve biri ufak biri uzun plastik kıllardan oluşan taraklı bir fırçası var bu maskara kirpiklerimi güzelce taradı ilk başlarda baya zorlu oluyor bulaşma falan yapıyor ama  zamanla el alışkanlığıyla basitleşiyor uygulaması,



Kirpiklerimi güzelce taradı ve uzunluk verdi tek kat uygulanmış hali bu şekilde ben daha fazla kat sürüp birbirine bulaştırmak istemedim, benim şikayetim alt kirpiklere biraz bulaştırıyor onun dışında çok  başarılı bence verdiği siyahlığı da çok iyi değil mi ? Gözlere dramatik bir görünüm veriyor maskaranın gün içerisinde dökülme yapmaması da sevdiğim bir özelliği, kolay da temizleniyor oh daha ne isteyeyim. Benim Bu maskara hakkındaki düşüncelerim bu kadar. Peki sizler kullandınız mı nasıl buldunuz? 
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM