FARMASİ SİYAH GÖZ KALEMİ 101- FARMASİ BLACK EYE PENCİL 101 İNCELEME !!


SELAM MİLLET !!

Bugün size son zamanlarda benim için tüm eyelinerların pabucunu dama attıran  farmasi' nin 101 numaralı siyah göz kaleminden bahsedeceğim bu göz kalemini gerçekten  severek kullanıyorum çünkü diğer kalemlere göre sürümü kolay, akma sorunu yok ucu hemen eriyip bitmiyor sabitleme konusunda da çok iyi bence.




kalemi açınca bu şekilde yanlardan çatlıyor çok sağlam değil gibi geldi bana ilk aldığım zaman ki sivrilik maalesef oluşmadı ama alıştım bir şekilde açıp kullanıyorum. Göz kalemi simsiyah ve mat gerçekten çok hoş kadifemsi bir yapısı var.


Gördüğünüz gibi bu tek çekimde bu şekilde tabi göz hassas olduğundan daha dikkatli sürmek gerekiyor çok yağlı göz kapaklarım yok ama yine de bilirsiniz göz kalemleri mutlaka akma falan yapar günlük kullanım için çok ideal bir kalem gözlerde alerji, yanma vs, olumsuz reaksiyonlar vermedi, gönül rahatlığıyla önerebilirim. Fiyatı genelde indirimle 6,90 gibi bir şey, Siz kullanıyor musunuz? Ne düşünüyorsunuz bu kalem hakkında ? 
okuduğunuz için teşekkür ederim başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere hoşça kalın :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM