Gosh Velvet Touch Lipstick 008 Matt Plum İnceleme !!



gosh velvet , gratis, 008 matt plum , blogger, lipstick,mat ruj, 008, gratis, güzel bak kendine,


Herkese Merhaba !! 

Nasılsınız bakalım, Ruj severler burada mı ? Bugün Gosh markasının Velvet matt serisinden 008 numara rujundan bahsedeceğim, vişne çürüğü tonlarında, gerçekten tam bir sonbahar- kış rengi ben önce bu rengi görünce kullanıp kullanamamak konusunda kararsız kaldım çünkü oldukça idealı bir renk diye düşünüyorum. Özel günler dışında da kullanamam zaten.



Ruj yapı olarak mat bitişe sahip lakin kadifemsi bir dokunuşu var sürümü kolay dudaklarda kuru kuru bir görüntü bırakmıyor. Bu rujun rengi sürmeden önce o kadar koyu gibi duruyor ama sürünce cap canlı bir renk karşılıyor seni.



Ne diyelim ben sürerken çok dikkatli olmaya çalıştım hatta ince bir fırça yardımıyla önce çerçeve oluşturup o şekilde sürdüm ama umarım başarılı olabilmişimdir. Ben rengine gerçekten vuruldum. ayrıca öyle çıkar çıkar tazele bir ruj değil belki 2- 3 saat sonunda o da isteğe bağlı tazelenebilir bir ruj. Bu  markanın diğer renklerini özellikle nude ve şeftali tonlarını çok merak ediyorum ilk fırsatta almam dileğiyle diyelim  Ürün gratis mağazalarında satılıyor 11- 18 lira arasında :) Gosh'un bu serisinin rujları hakkında siz ne düşünüyorsunuz önerdiğiniz bir renk var mı ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM