Loreal Paris Super Liner Mat- Matıc İnceleme !




loreal paris super liner mat matıc, loreal paris eyeliner, loreal mat matıc,


Arkadaşlar Merhaba !!

Bugün sizlere loreal'in Süper liner Mat-matic eyeliner'ından bahsedeceğim.Göz makyajı bir çok bayan için gerçekten oldukça önemlidir . Benim makyajımda ise maskara ve eyeliner vazgeçemediğim ikilidir. Ben eyeliner'in rimeli tamamlayan bir ürün olarak düşünüyorum.
Şimdi gelelim bahsedeceğim eyeliner' a, alt tarafında açılıp kapanan asansörlü bir kalem
Koyu mürdüm tonlarındaki  ürün  mat ve İpeksi yumuşak bir yapıda olup ayrıca suya karşı da oldukça  dayanıklı pürüzsüz ve kolay bir sürümü var.




Genellikle üst kirpik diplerim ve alt kirpik diplerime uyguluyorum bu şekilde gözlerim büyük ve harika duruyor kesinlikle en sevdiğim tarafı hiç bir şekilde bulaşma yapmıyor olması. Bence  sert yapılı göz kalemlerine nazaran gayet rahat  bu ürünün 3 rengi var sanırım  (Gri- Mor- ve Siyah) lakin bana hediye olarak gelen bir ürün olmasaydı, siyah rengini tercih ederdim. Ama bu rengi de gayet hoş duruyor bence. Sanırım biter bitmez ya da en yakın indirim zamanında siyah bir tane edinmek istiyorum .. Şimdi kendi gözlerimde uygulanmış halini sizler le paylaşacağım.



Umarım, Bu tarz bir ürün arayanlar, alıp almamak ta kararsız kalanlar ya da aa böyle bir kalem de mi varmış deneyelim diyenler için açıklayıcı ve faydalı bir yazı olmuştur. hepinize sevgilerimi sunuyor ve kocamannn öpüyorum   
  Esen Kalın:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM