RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION - 203 TRUE BEIGE YORUMLARIM !!

 MERHABALAR !!

Nasılsınız efenim :) keyifler yerindedir umarıım?
Bugün bloğumun konuğu uzun zamadır merak ettiğim ve sonunda deneme fırsatı bulduğum Watsons mağazalarında bulununan Rimmel Lodon markasının mavi kapaklı olan  Match Perfectıon isimli fondöteni  adında anlaşılacağı üzere matlaştırıcı özelliği olan bir fondöten, daha önce beyaz kapaklı ve kırmızı kapaklı olanı yazmıştım ki şuradan okuyabilirsiniz. 

 & 



 Bendeki rengi 203 true beıge  esmerler için ideal olan bir renk diyebilirim. Bu fondöten diğerlerine göre sarı alt tonlu bir ürün.







 
Yapısı çok katı değil çok ta sıvı değil kapağının pompalı olması bu tarz yapıda ki bir ürün için oldukça ideal diyebilirim.






Bir pompa bile tüm yüze çok rahat yetiyor ürünün dağılımı oldukça kolay, ciltte çok doğal bir görüntü veriyor altına nemlendirici istemeyen bir ürün diyebilirim, evet yağlı ciltliler için bir fondöten ama kuru ciltlilerde rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum. Benim cildim sivilceye meyilli karma bir yapıda olmasına rağmen benim cildimi ne kurutuyor ne de cildimde sivilceye neden oluyor,






Ürünü iyi dağıtmayınca ciltte çizgi çizgi durabiliyor ben genelde ıslak bir sünger yardımıyla uyguluyorum gerçekten gerçekten çok canlı ve parlak duruyor bu görüntü hoşuma gitmiyor değil ama bir süre sonra cilt matlaşıyor ki bu aşağıdaki fotoğrafta da rahatlıkla görebilirsiniz. Kapatıcılığı orta derecede olup ciltte uzun süre gayet başarılı bir şekilde sabit kalıyor.




Gün içerisinde kusma falan yapmadı, ayrıca diğerlerinde olduğu gibi suya dayanıklılığı söz konusu, bir de kokusu çok hoş
 gerçekten çok seviyorum. 
Fiyatı 20 lira ama indirim zamanlarında 13, 14 liraya kadar düşebiliyor.  Siz kullandınız mı neler düşünüyorsunuz?
Ayrıca, ben bu serinin kapatıcısınıda denemek istiyorum sıra da o var bakalım bunu kadar memnun kalacak mıyım ? 
Evet geldik yazımın sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim Sevgiyle kalın :=)
Leyla !
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM