Essence Yumuşak Pudralı Yüz Kontürleme Paleti - Essence Face Contourıng Palette



























Essence, kontur paleti, kontur makyajı, makyaj , bronzer

Haftanın ilk gününden bir merhaba diyelim !! 

Nasılsınız bakalım umarım her şey yolundadır ? Ben gayet iyim koşuşturmacalar içerisinde ve her şeye rağmen çok güzel her şey :)  Bugün ki blog konuğum Essence markasının son zamanlarda oldukça popüler olan yeni kontur paleti gerçekten çok merak içerisinde aldığım ürünlerden biri diyebilirim. Genele anlamda essence ürünlerini sevdiğim için bunu da alırken tereddüt etmedim diyebilirim.

Essence Kontur paleti, essence,
Resim yazısı ekle


 Palet şu şekilde  bronzer pudra ve allık olmak üzere 3 aşamadan oluşuyor ben hemen bronzerını çok beğediğimi söylemeliyim sizlere :)  Genel anlamda ürün yapısı yumuşak pudra şeklinde olup pigmentleri de oldukça başarılı, bu paleti yüz hatlarını belirginleştirmek amacıyla kullanıyorum evet özel gün makyajlarında yetersiz kalsa da günlük kullanımda harika bir palet diyebilirim.



Mesela koyu renkli pudrayı elmacık kemiklerinin altından başlayarak burun kenarlarına kadar yavaş yavaş dağıtarak uyguluyorum, beyaz pudrayı daha çok göz altlarımı sabitlemek için kullansam da arada elmacık kemiklerinin üst tarafına iki kaşın ortasına burunun orta kısımına ve çene bölgesine uyguluyorum ayrıca pembe diye geçse de içerisinde çok tatlı ışıltıları bulunan turuncumsu renkli allığı da ister allık ister aydınlatıcı olarak kullanıyorum ben bazende gözümün katlanma bölgesine geçiş rengi olarak da kullanıyorum gerçekten güzel bir görünüm sağlıyor. Bana göre bu palet çok fazla tozutmuyor. Fiyatına göre oldukça iyi bir performansı var Gratis te 14,90 gibi bir fiyata sahip olmak mümkün :) Aranızda bu paleti kullanıp memnun kalanlarınız var mı ? düşüncelerinizi mutlaka yazın olur mu ? :) okuduğunuz için çok teşekkür ederim 
Esen Kalın :)
Leyla

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM