Splat Specıal Chlı Diş Macunu Yorumlarım !!



diş macunu, splat

 Merhabalar !!

Bugün ki konuğum yine son zamanlarda kişisel bakım ürünlerim arasında gönlümü fetheden Splat markasının Chılı yani şili biberli diş macunu uzun zamandır denemek istediğim bir üründü ve neden daha önce almadım diye de sitemim var yani :( neyse geç kalmış sayılmam . Ürün hakkında kısaca deneyimimi paylaşmam gerekirse öncelikle diğer macunlar gibi dişin yüzeyinde pütür pütür birşeyler kalmıyor ve dişlerin tamamen temizlendiğini hissedebiliyorsunuz, Benim en sevdiğim özelliği kesinlikle diş etlerimin kanamaması ve ağrı sızı oluşturmamış olamasıdır. Beyazlık konusuna gelecek olursak gün boyu çok fazla çay ve kahve tüken biri olarak beyazlatma performansını da beğendim ama ilk fırçalama da değil tabiki düzenli kullanım sonrasında gördüm beyazlatma etkisini, Genel olarak güzel haa unutmadan diş fırçaladıktan sonra ağızda acı bir tat bırakıyor bunu pek sevmemiş olsamda etkisi bu özelliğini hoş gösteriyor ayrıca bu acılığın sebebi de Aktif bileşenlerin özelliklerinden dolayı ağızda acılık hissi oluşturuyor.
Fiyatı 20 küsür bir şey di ben kampanyalı zamanına denk gelip 10 küsür gibi bir fiyata almıştım.
 Benim nacizane düşüncelerim bu kadardı okuduğunuz için Teşekkür Ederim 
Sevgilerle
Leyla !


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM