Krauterhof Body Lift Gel – İnceltici ve Sıkılaştırıcı Vücut Jeli


Herkese Merhaba !

Yaz aylarına girmiş bulunmaktayız tatile gitmeyi hayal ederken vücudumuzun sarkık durmasını istemeyiz değil mi ? Evet işte sizlere bu soruna bir nemze  de olsun yardımcı olabilecek bir jel den bahsetmek istiyorum. Ben yazın başından bu yana kullanıyorum öncelikle ürün içeriği hakkında biraz bilgi verip benim deneyimlerimden bahsedeceğim.
Krauterhof Body Lift Gel – İnceltici ve Sıkılaştırıcı Vücut Jeli, Cildi sıkılaştırmak için özel olarak oluşturulmuş inceltici bir kompleks içerir. düzenli kullanımla cildin sıkılaşmasında ve elastikiyetinde gözle görülür bir etki oluşturur. 

Kullanım alanları ise;

Karın, basen, kol ve üst bacak bölgeleri 

İçeriği ise Şu şekilde ;
Carnitine: Carnitine her hücrede yer alan, vitamin benzeri önemli bir maddedir. Bu doğal içerik madde “yağ yakıcı” madde olarak bilinmektedir. Vücutta bulunan yağ rezervlerini Mitokondri’de enerjiye dönüştürür. Mitokondri hücrede enerji üreten organeldir. Gerçekleşen yağ kaybı sonucu ortaya çıkan yağ asitlerini taşır ve bu yağ asitleri enerjiye dönüşür.
Guarana: Dünyada en fazla kafein içeren bitkidir. İçerdiği kafein ile yağ hücrelerini kırarak cildin daha pürüzsüz ve düzgün görünmesine yardımcı olur. Kafein, selülitin olduğu bölgedeki suyu emerek cildi sıkı ve gergin tutar ve böylece pürüzsüz bir görünüm sağlar.
Pantenol: Cilt için mükemmel bir etken maddedir. Özellikle gergin ciltlerde su tutucu özelliği ile etikilidir. Cildin iyi bir şekilde nemlenmesini sağlar ve nemlenmiş cilt daha sağlam bağlara sahip olur. Cilde doğal bir denge sağlar.
Bisabolol: Bisabolol papatyanın temel yağından elde edilir. Cildi yenileyici ve sakinleştirici özelliği bulunur. Hassas, tahriş olmuş ve lekeli ciltlerde etkilidir.
Sarmaşık: Cildin elastikiyet ve sıkılığını arttırmaya yarayan doğal bir aktif madde olduğundan, kolajen ve elastin sentezini hızlandırarak cilde esneklik kazandırır ve aynı zamanda dokulardan fazla suyun, ödemin atılmasına yardım eder.
At Kuyruğu: Yağ dokularını eritmeye yardımcı etken bir maddedir.
Su Yosunu: Selülite karşı etkili bir bitkidir. Yağ asitlerinin enerjiye dönüştürülmesini destekler.

Benim deneyimlerim ise şu şekilde ;
Yapısı katı bir jel kıvamında olup kokusu ferahlatıcı ve serinletici bir etkiye sahip. Ben  sorunlu bölgeye masaj yaparak  jel emilene kadar uygulamaya çalıştım.  Ürünün emilimi oldukça başarılı diyebilirim. Saatler sonra bile uygulanan bölgeye dokunulduğu zaman nemlenmiş fakat sıkı bir zemin oluştuğunu fark ediyorum. Ben genel olarak  tüm bölgelerde kullandım lakin kol bölgemin sarkmasından daha fazla şikayetçiydim. Yoğun olarak kol bölgelerimde kullandım gerçekte zaman geçtikçe kol bölgemin daha sıkılaştığını  ve biraz da olsa inceldiğini fark ettim diyebilirim. Spor destekli kullandığım için etkisini artırdığını düşünüyorum. Aynı şekilde basen bölgeminde sıkılaştığını fark ettim ama kollarımda daha bariz bir etki bıraktı diyebilirim. Benim birinci kutum bitmek üzere içerisinde bir iki kullanımlık kalmış oldukçada bereketli bir ürün olduğunu da belirtemek isterim. Ayrıca ikinci kutumu almayı düşnüyorum çünkü normal fiyatı 59,90  
Fakat  şuan Senguzelsin.com sitesinde 41,90 gibi bir fiyata bulabilirsiniz. 
 Benim Krauterhof inceltici ve sıkılaştırıcı vücut jeli hakkında ki deneyimim bu kadar dı umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim 
Mutlu Günler !


Yorumlar

  1. Mrh surupmu spor egzersiz yapmalyz yoksa bittimten sonrami surmwlyz.ben egzersiz yaparkwn selulit jelini kullaniyorum bu markanin cunki.bunu normal zamamda sursek olmazmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM