Maybelline Lash Sensational Maskara !


 Selam Millet !! 

Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim:) bir baktım bloğuma yazı girmeyeli baya zaman olmuş o kadar çok yazılacak ürün ve konu var ki nereden başlasam diye şöyle bir affalamadım desem yalan olur. Bundan önce yazılarımı düzenli ve planlı bir şekilde girmeye gayret ediyordum. Maalesef okulun son günlerini yoğun bir şekilde geçirmem ve Ramazan ayından dolayı yazılarımı hep aksattım umarım bundan sonra tam gaz devam diyorum ve  haziran ayında ki ilk yazıma başlıyorum..Bugün ki bloğumun konuğu  Yaklaşık bir ay gibi bir süre önce Türkiye de kozmetik mağazalarında yerini alan Maybelline Lash Sensational maskarası aslında herkes gibi bende merak ediyordum çünkü bir çok yabancı blogger arkadaşımda görüyordum ayrıca rengi de bana çok tatlı geliyordu tabi ki rengi için almadım tamamen merak :) Şimdi bu maskaranın özelliklerine gelecek olursak .


 Maskaranın fırçası  plastik olup kıvrımlı bir yapısı var bir tarafı uzun bir tarafı kısa bu şekilde olması iyi bence kirpileri iyice kavramasını sağlıyor ayrıca kısa tarafı alt kirpikler için çok güzel. 

Verdiği siyahlığa bayılıyorum ama eksi yanları da var yani. Mesela Ürün yapı olarak evet biraz ıslak ama zamanla  katılaşmaya ve kıvama geliyor bu şekilde  daha kolay sürülmeye başlıyor, Kirpikleri güzelce tarayıp kıvırıyor çok az da olsa hacim veriyor  ama aşırı sürünce kat kat yapışıyor sonra çık işin içinden çıkabilirsen. Ayrıca ben her kullandığımda şu uç kısmına yoğun bir şekilde ürün gelince illaki göz kapağıma bulaşıyor. Maskara gün boyu gözlerde güzel bir şekilde kas katı duruyor akma ve ya dökülme  de yapmadı bende  lakin makyaj temizlemeye geldimiydi Eyvahh ! dedirtiyor gerçekten. Genel olarak kararsızlık yaşatan bir maskara oldu diyebilirim bazen nefret ettirip bazen de sevdirebiliyor ama o kadar da abartılacak bir maskara olduğunu düşünmüyorum . . . Biterse belki bir daha alırım ama belki :)  denenmeyi bekleyen daha başarılı maskaralar olabilir.




Bende duruşu bu şekildeydi siz nasıl buldunuz  bu maskarayı ? Lütfen yorumlarınızı bırakın :) 
Bir daha ki postumda görüşmek üzere ! 
Hoşçakalın 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM