GOLDEN ROSE 103 BROWN LINE FAR PALETİ İNCELEME !


 HERKESE MERHABA !! 

Bu aralar farlardan gidiyoruz dur bakalım ! bugün başlıktan anlayacağınız üzere Golden Rose un kahverengi tonlarının hakim olduğu bu far paletinden bahsedeceğim sizlere. Renklerinden dolayı aldım diyebilirim  palette gerçekten her şekilde kullanılır renkler mevcut.  öncelikle paletimin şu tozlu halinden dolayı affınıza sığınıyorum oysa o kadar silip fotoğrfaları çektim ama yine de tozlu çıkmış. Neyse artık far paletinden bahsedeyim sizlere.


                            

                 Far paletinde kahverengi tonlarda olmak üzere toplam 5 renk mevcut  ilk sırada beyaz ve krem gibi astar renk mevcut opak bir renk değil ama diğer farlardan önce astar gibi kullanınca işe yarıyor ayrıca günlük kullanım için ideal bir renk diyebilirim. İkinci renk ise fotoğrfalarda fazla belli olmayan bir altın yaldızlı sarı. bu renkte çok kullanışlı,



 Üçüncü renkte koyu bir kremit rengi oldukça sevdiğim bir renk diyebilirim oldukçada pigmentli, göz kapağında rengini çok iyi veriyor gece makyajlarında ideal bir renk bence. Beşinci rengi de kahve  ve kremit karışımı br şey bu palette benim banko rengim diyebilirim özellikle göz kapağının katlanma bölgesi için muhteşem bir renk. Bu palette en fazla kullandığım renk olduğunu da itiraf etsem iyi olacak :) Ve beşinci ve en son renk koyu bir kahverengi tonlarında ki bu farı çok beğeniyorum kirpik diplerim için daha çok kullandığım bir far. Bazen kaşımı bile dolduruyorum. Farı fırçayla alırken tozuyor hatta göz altlarına falanda dökülüyor ama önce göz makyajı yapılsa bu çok da sorun değil. Bence herkeslerde bulunması gereken ideal bir palet fiyatı da oldukça uygun ben A101 den 10 tl gibi bir fiyata aldım. 
Siz bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz bakalım ? 

Okuduğunuz için teşekkür ederim

 Esen Kalın:=)
Sevgilerimle
Leyla  


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM