#BİTENLER 11

Merhaba Sevgili Blog Arkadaşlarım !

Bugün nihayet 11. bitenler postuyla karşınızdayım. Bu postumu ayın sonuna denk getirdim bilerek  bitenlerimde kozmetik ürünler de mevcut, malumunuz kozmetik ürünü bitirmek o kadar kolay olmuyor. Bitirdiğim ürünlere şöyle bir bakalım isterseniz.

 






 Sağ üstten başlayarak gidelim anlatmaya.

 '' QUICK FIX FACIALS ANTI BLEMİSH MUD MASK - SİVİLCELİ CİLTLER İÇİN ÇAMUR MASKESİ''  

 Bu maskeyle çok iyi anlaştık diye bilirim. yaklaşık 5 ay gibi bir sürede bitirdim oldukça bereketli bir ürün bu çamur maskesini kullandığımdan bu yana yüzümde tek sivilce çıkmadı ve olan sivilcelerim kurudu.
Daha sonra ki açık yeşil renkli olan ürün


WATSONS YAĞ DENGELEYİCİ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ 

Bu ürün katı bir  jel kıvamında olup aşırı derecede mentol içeriyor, aşırı derecede köpüren bir ürün yüzü kurutuyor temizlemesi de güzel bence severek kullandım :)
Mavi renkli olan da yine 

WATSONS NEMLENDİRİCİ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ

Yine katı kıvamı olan ve aşırı derecede köpüren bir ürün kokusu hafif krem gibi , benim cildiimi çok iyi nemlendirdiğini söyleyemeyeceğim çok beğenmedim açıkçası nasıl bitirdin derseniz genelde fırçalarımı temizlemek için kullanıp bitirdim :) 
NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ

Son zamanlarda tahmini 5 tüp bitirdiğim nivea canlandırıcı temizleme jeli bence şuana kadar kullandığım en iyi temizleme jeli diyebilirim gerçekten cildimi hakikaten çok iyi temizliyor temizlerken tahriş etmiyor sivilce yapmıyor ve kurutmuyor. Ayrıntılı okumak isterseniz Tık Tı

BIODERMA SEBIUM JEL:
Ne kadar beğendiğimi bitirdiğim kutulardan anlamışsınızdır gayet iyi bir temizleme jeli ayrıntılı okuma isterseniz.Tık Tık
 


Saç ve duş ürünlerine gelecek olursak İlk sırada


ELİDOR CO- CREATIONS ŞAMPUAN: 

Bu şampuan sağlıklı uzayan saçlar için olanı bu şampuan Bıotın B7 Vitamin içeriyormuş yani saçların sağlıklı uzamasını sağlıyor. Benim saçlarımda öyle ooo uzama olmadı ama saçlarımı normal şampuanlar gibi yumuşak ve sağlıklı gösterdi denk gelirsem alırım ama özellikle gidip almam yani.

DOVE SAÇ KREMİ : 

Bu krem kırık saçları onarmayı vaadediyor ama maalesef saçlar kırıksa kesilmeden düzelmiyor bu saç kremi saçlarımı yumuşattı ve canlı görünmesini sağladı genel anlamda memnunum tekrar alırım.

WATSONS BALLI VE SÜTLÜ KREM DUŞ JELİ

Yine denk gelip aldığım bir duş jeli kokusunu beğenip almıştım ayrıca uygun fiyatlı bir duş jeli kokusu güzel ama kalıcı değil öyle cildi nemlendirme özelliği falan yok normal sabunlu duş jeli gidip koşup alın demem ama denk gelirseniz deneyin bi !

WATSONS BİRA ÖZLÜ SAÇ MASKESİ:

Benim hayatımın saç maskesi ya bu ! aslında ben ballı sanıp almıştım ama  çok beğenince tekrar aldım saçları o kadar gür gösteriyor ki tüm sülale beğenip aldı hepsi de çok memnun indirimde yaklarsanız çok uygun fiyata alabilirsiniz. Normalde 12- 13 lira falan  ayrıntılı okumak isterseniz Tık Tık ..

KRAUTERHIF BODY LİFT GEL- İNCELTİCİ VE SIKILAŞTIRICI VÜCUT JELİ :
 Yaz aylarında faydasını oldukça gördüğüm bir jel oldu hatta ikinci kutumda bitmek üzere ben sporla dengeli bir şekilde kullanıyorum bu jeli kol, bacak vb yerlerin sıkılaşmasında etkili bir jel diyebilirim. Ayrıntılı yazmıştım okumak isterseniz.
Tık Tık ...  



RİTUEL DE BEAUTE SİYAH NOKTA BANDI:

 Siyah nokta bantları burun bölgesinde bulunan siyah nokta , kir , makyaj artığı , yağ ve diğer kalıntıları kolaylıkla temizleyip gözenekleri kolayca temizliyor çok memnunum bittikçe alıyorum :)

GARNIER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ: 

Sürekli yenilediğim bir üründür kendileri, eğer suya dayanıklı makyajı kolayca ve ovalamaya gerek duymadan, kirpiklerinize bakım yaparak çıkaralıcak bir temizleyici arıyorsanız kesinlikle severek öneririm özellikle indirimde bol bol alın migros indirimde yarı fiyatına geliyor. Ayrıntılı okumak isterseniz tık tık


 

 NİVEA GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ KREM: 

 Benim yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için önerebileceğim bir kremdir çünkü su bazlı özellikte makyaj öncesi baz olarak da kullanılıyorum ve oldukça başarılı 50 ml bir ürün yaklaşık 1 1,5 ay gibi bir süre kullandım oldukça memnunum :) 

DERMOKİL HAMEMELİS ÖZLÜ KİL MASKESİ: 

 Dermokili normal ve karma ciltler için özel geliştirmiş nem dengesini sağlayan bir kil maskesi ilk başta tüp şeklinde kullandım uzun süre hemde, aslında yine sivilcelerim üzerinde etkili olduğunu gözlemledim ve bitince 4-5 kullanımlık paketlerini alır oldum yüzümdeki fazla yağı dengeliyor ayrıca hiç kurutmadı.

SCHAEBENS ÖLÜ DENİZ ÇAMUR MASKESİ:

Yine müptelası olduğum ve her ay kullandığım bir maske kendisi buldukça stok yaparım  bu ürünle migrosta geznirken denk geldim normal fiyatı 10 lira falan ama ben indirimle 5 lira ya falan almıştım hatta 4- 5 tane stok yaptım ayrıntılı okumak isterseniz Tık Tık ..



Gelelim kozmetik ürünlerime 

REVLON COLORSTAY FONDÖTEN: 

Bu fondöten gerçekten başarılı çünkü örtücülük ve kalıcılığı çok başarılı ben severek kullandım ve dibine kadar sıyırdım :) ayrıntılı okumak için Tık tık..

RİMEL LONDON WAKE ME UP FONDÖTEN : 

Nihayet sonu geldi hiç bitmeyecek sanım esas :) güzel bir fondöten tam bir yıldır elimde diğer ürünlerden fırsat gelmiyordu ama beğeniyordum fırsatını bulursam tekrar alırım . Ayrıntılı yazısı için Tık Tık 

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA:
 Son zamanlarda elimden düşürmedim valla ne kadar zor temizlenen bir maskara olsada verdiği etki muhteşem gerçekten severek kullandım belki aynısını bu seferlik almayacağım ama mutlaka tekrar geri döneceğim :) ayrıntılı yazısı için Tık Tıık ...
MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER : 
 İlk başlarda bundan başka kapatıcı kullanmam diyordum ama daha sonra ki keşiflerim sayesinde bundan iyi kapatıcılar olduğunu da gördüm yine seviyorum tam 4 kutu bitirdim. Ayrıntılı yazmıştım 
Tık tık 
 CARICE ALLROUND CONCEALER PALET: 
 
Yaşadığım şehirde Rossman olmadığından zeynebim bana taa almanyalardan alıp getirmiş çok merak ediyordum gerçekten oldukça da beğendim hatta bitince içim cız etti valla :( kullandığım ilk kapatıcı önerdiğiniz başka paletler varsa mutlaka yorum yazın denemek isterim farklı paletleri de :) ayrıca ayrıntılı yazısı için Tık Tık

Ve geldik bir bitenler postunun daha sonuna umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur okuduğunuz için teşekkür ederim  esen kalın 

:)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM