Cosmetica Alışverişim !!!


Herkese Merhaba !

Bugün sizlere cosmetica nın yapmış olduğu indirimden benim payıma düşenlerden bahsetmek istiyorum. Cosmetica 13. Yıldönümüne özel bazı ürünlerde %70 varan indirimler yapmıştı. Benimde aklımda olan almayı düşündüğüm bazı ürünlerde indirim olduğunu görünce dayanamayıp aldım.

 Aslında en beğendiğim indirimleri Cosmetica nın yaptığı kesin ! Öncelikle şöyle bakınca benim kutumun çok özenli bir şekilde hazırlandığını görebiliyoruz. Mesela kırılacak sıvı ürünler balon poşetle sarılmış. Bu konuda tam puan aldı. Tabi bunun yanında eleştireceğim tarafları da var mesela eskiden 30 lira üzeri alışverişlerde kargo bedava iken son zamanlarda bu fiyatta arttı yani sistemini bilmiyorum ama eskiden daha iyiydi diyebilirim Neyse eleştirilerim bittiğine göre neler aldığıma gelebiliriz.




Loreal True Match Fondöten: Aslında uzun zamandır almayı düşündüğüm bir fondötendi %63 gibi bir indirimle 19,90 aldım. 
Note BB Concealer 03 : Yine merak ettiğim kapatıcılardan biri şuan indirimi bitmiş ama bir çok yere göre gerçekten indirimli olarak 13,90 gibi bir fiyata aldım.

NOTE BB CONCEALER 03
NOTE BB CONCEALER 03
NOTE BB CONCEALER 03



Art  Net Far Karıştırma Fırçası 25 Numara : Aslında bu fırça bayadır indirimdeydi toplu alışveriş yaparken bunu da attım sepete  fiyatı, 5,50 lira.
Nilüsi İpek Pamuk: Sadece 40 liraya tamamlamak için aldığım 1 liralık bir pamuk :)
Evet Benim alışverişim bu kadar dı bunları kullandıkça sizlerle paylaşacağım takipte kalın :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM