Garnier BB Krem Roll-On Gözaltı Kapatıcısı - Açık Rengi Yorumlarım !


 Merhabalar ! 


Bugün ki konuğum Garnıer bb krem roll-on gözaltı kapatıcısı, daha önce koyu rengini incelemiştim şurdan okuyabilirsiniz Tık Tık .. Garnıer roll-on göz  altı kapatıcısının en açık rengini hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak. Kısaca ürün ambalajından bahsedeyim boyut olarak biraz ufak bir ambalajı var.



 Ucunda döner başlıklı bilye var bu özelliği göz altlarını serinletip rahatlatıyor, ayrıca yorgun görünümü azaltıyor.


Renk olarak koyu renkten pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum. Ürün genel anlamda turuncu alt tonlu olup çok açık tenliler için koyu gelebilir, emin olun ben esmerim lakin en açık tonu bana uygun duruyor. Benim göz altlarımdaki kusurları tam olarak kapatmadı ama kapatıcımdan önce nemlenmesini ve parlak görünmesini sağlıyor. Bence günlük kullanıma uygun bir kapatıcı fiyatı 11- 12 lira falan ama  size tavisyem indirimleri takip edip almanız özellikle migros da 5 lira ya kadar düşüyor 
Neyse geldik yazının sonuna umarım faydalı olmuştur. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim sizlerde deneyimlerinizi yorum olarak bırakırsanız mutlu olurum :)
Esen Kalın :)
Leyla !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM