Himalaya Herbals Yoğun Nemlendirici Krem !

 Merhaba Blogdaşlarım :)

Nasılsınız bakalım umarım her şey yolundadır benim nişan koşuşturmacalarım devam ederken uzun zamandır 4 mevsimde severek kullandığım Himalaya markasının yoğun nemlendirici kreminden bahsetmek istiyorum bu markanın ürünleri bitkisel içeriklidir. Sadece dudak kremi ve nemlendirici kremini kullanabildim ama sanırım bir çok ürünü bir çok kişi tarafından beğeniliyor.  Neyse bu krem hakkında düşüncelerime gelecek olursak.


Bu kreminin büyük boyu da var ama ben çanta boyunu almayı tercih ettim. Çantamdan  hiç çıkarmıyorum gerçekten. Klasik nemlendirici kıvamında bir krem nohut kadar bile tüm elime yetiyor. Elleri o kadar güzel nemlendiriyor ki kesinlikle emilimini çok başarılı ben yaz kış kullanıyorum hatta arada vücudumda kuruyan bazı bölgeler için bile kullandığım oluyor. Bu boyutu bitince büyük boyunu almayı düşünüyorum açıkçası,



Tamamen bitkisel olan çok  güzel bir kokusu var. Siz bu kremi daha doğrusu markanın başka  ürünlerini kullandınız mı hiç ? Tavsiye ettiğiniz herhangi bir ürün varsa paylaşırsanız sevinirim. Himalaya markasının ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. 
Umarım faydalı olmuştur yazım. 
Esen kalın !

Yorumlar

  1. Ürünün yan etkileri ne? Bilginiz varsa lütfen cevap

    YanıtlaSil
  2. Ürünün yan etkileri ne? Bilginiz varsa lütfen cevap

    YanıtlaSil
  3. Hipoalerjenik bir ürün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM