Revlon Colorstay Fondöten !



 İyi Geceler Millet !

Bugün sizlere uzun zamandır elimde olan hatta şuanda dibini gördüğüm Revlon Colorstay fondöteninden bahsedeceğim. Öncelikle bu marka ülkemizde sadece Watson mağazalarında mevcut. renk ıskalası çok farklı olan bir fondöten diyebilirim. Ten renginize uygun tonu bulmanız için kesinlikle elinizde değil yanağınızda veya boyun bölgenizde deneyip öyle almanızı tavsiye ederim. Evett gelelim benim bu fondöten hakkındaki düşüncelerime. Öncelikle bu serinin iki çeşidi var biri karma ve yağlı ciltler için olanı biri de kuru ciltler için olanı, bende ki yağlı ciltler için olanı aslında ben iki türünün olduğunu bilmeden direk deneyip bunu aldım,  aslında yazın cildim karmadan yağlıya dönebiliyor.



Bende ki rengi 320 True Beıge bir çok arkadaş için oldukça koyu bir ton diyebiliriz. Ama benim cildimle en iyi bütünleşen bu renk oldu diyebilirim.
Evet gördüğünüz gibi fondöten cam şişe de pompasız bir forma sahip, bu durumu son ana kadar hiç benimseyemedim, maalesef   fazla ürün gelebiliyor. Ayrıca hiç hijyenik bulmuyorum.



Ürünün yapısına gelecek olursak biraz akışkan bir yapısı var. Cilde oldukça kolay uygulanıyor ve dağıtımı çok iyi özellikle elle ve süngerle kusursuz bir bitiş yakalayabiliyorsunuz.ince yapılı bir fondöten ciltte maske hissi vermiyor yüzü oldukça canlı ve fresh gösteriyor mat bitişli bir fondöten üzerine pudra geçmeye bile gerek yok diye düşünüyorum.
 

Bu fondöteni özellikle kapatıcılığını ve kalıcılığını bir çok yabancı blogger bazı ünlü markaların fondötenleriyle  kıyaslıyorlar hatta muadil gösteriyorlar. Benim şuan elimde muadil gösterecek fondötenim yok ama gerçekten oldukça başarılı buldum.
 Ortadan koyuya doğru kapatıcılığı var  ve kalıcılığı da oldukça başarılı gün içerisinde oksitlenme gibi bir şikayetim olmadı severek kullandım bence watsons indiriminde kaçırılmayacak ürünlerden biri ben kurban bayramında yapılacak olan inidirimde bir tık açık tonunu almayı düşünüyorum. Geldik bir inceleme postunun daha sonuna.
Peki sizler kullandınız mı bu fondöteni neler düşünüdüğünüzü paylaşırsanız sevinirim. 
okuduğunuz için teşekkür ederim 
Esen kalın :)
Leyla !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM