Wet n Wild Coverall Likit Kapatıcı Yorumlarım.




 Selam Millet ! 












Bugün ki yazımı makyaj da aydınlık göz altı sevenler için yazıyorum. Uzun zamandır uygun fiyatlı göz altı kapatıcılarını deniyordum en son denediğim ise Went wild coverall likit kapatıcısı ben bu kapatıcıyı oldukça başarılı buldum.  Wet n wild ürünleri bildiğimiz gibi Vegan bir marka. '' Hayvanlar üzerinde test yapmayan '' bu özelliğinden çok memnunum. Ayırca bu markanın kozmetikte o kadar güzel ürünleri var ki bu kapatıcı da onlar dan biri.





 Klasik likit kapatıcılar gibi ucunda sünger bir aplikatörü bulunuyor. Bu sünger  apilikatör ürünü göz altlarına iyice yaymaya yardımcı oluyor oldukça yumuşak bir yapısı var. 
Benim rengim Medium. 

Ürün grimsi bir rengi var aslında  sarı alttonlu gibi duruyor. Ürün bir kapatıcıdan ziyade bir aydınlatıcı göz altlarını o kadar güzel aydınlatıyor. Göz altlarına sürdüğümüz zaman biraz mat gibi duruyor hemen sabitleniyor bu yüzden ürünü hemen dağıtmak gerekiyor ben bu kapatıcıyı çeşitli şekillerde sürdüm. İlk olarak ıslak bir sünger yardımıyla ama maalesef sünge bütün ürünü aldı götürdü
ikinci olarak parmaklar yardımıyla uyguladım süngere göre daha iyiydi ama en son seçenek olarak da fırça yardımıyla uyguladım. Neyse ki en iyi sonucu fırçadan aldım.



Tampon hareketlerle uygulayınca ürün çok güzel sabitleniyor ve çizgilere dolma yapmıyor. Ürün sabitlemek için pudra kullanmaya gerek görmedim ben, 
çünkü dediğim gibi kapatıcı çok çabuk sabitleniyor ve pudra bitişli bir ürün diyebilirim. Ayrıca gün içerisinde  3 - 4 saatten sonra çok hafif çizgilere dolduğunu gördüm onun dışında 10 numara 5 yıldız :) Göz altlarını çok aydınlattı ben bu kapatıcıyı çok sevdim. Kapatıcıyı Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz. 15 lira gibi bir fiyatı var ama indirime denk gelirseniz 7, 8 liraya kadar düşüyor :)  Ben den bu kadar bir daha ki postumda Görüşene denk hoşçakalın
 Sevgilerle 
Leyla !

Yorumlar

  1. Ben bu kapatıcıyı aldığımda fiyatı 9 liraydı. O gün gratis karta 4.5 liralık indirim vardı. Kartımda da 2 lira birikmişti. Yani 2.5 liraya kapatıcı almış oldum. Bu ürünü çoğu kimse beğenmemiş ancak siz iyi yorumlamışsınız. Hayırlı bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM