Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara

 
 
 
 
 
Selam Millet !
 
Bugün bloğumun konuğu Rimmel London markasının en  merak ettiğim ürünlerinden biri olan Fosfor yeşili ambalajı olan ve  kirpiklerde uzunluk vaad eden maskarası bu maskarayı kim kullanmışsa çok memnun kalmış şikayet edeni hiç duymadım. İndirim döneminde almıştım bayadır kullanıyorum. Maskara hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak,
 
 
 
Plastik ve kısa kılları olan  bir fırçası var, aslında ilk gördüğüm zaman biraz korktum çünkü hiç bana göre bir fırça türü değil. Ben plastik fırçalı maskaraları pek sevmiyorum plastik fırçaların kirpiklere dolgunluk vermediğini düşünüyorum. kılların kısa olması bir yandan da iyi çünkü kirpiklerin diplerine kadar ulaşıyor.
 
 
Bu maskara kısa kirpikler için çok uygun bence, çünkü kirpikleri gerçekten çok güzel tek tek tarayıp uzatıyor. Tarama kolaylığı var topaklanma yapmıyor tek kat biraz cılız duruyor ama ikinci katta en iyi hali alıyor, üçüncü katı pek tavsiye etmiyorum çünkü kirpikler bir birine yapışabiliyor. Maskara biraz ıslak bir yapıya sahip  hemen kurumuyor.


 
Suya dayanıklı bir ürün değil günlük kullanıma uygun lakin özel günlerde pek tavsiye etmem. Maskara gözlerde ağırlık yapmıyor ayrıca sürdükten sonra kirpikler kaskatı durmuyor, En sevdiğim yanı temizleme kolaylığı çif fazlı ürüne gerek kalmadan kolayca temizleniyor. Benim gözlerimde alerji ,dökülme ve akma gibi olumsuz durumlar oluşturmadı. Ben sevdim ama Dolgun kirpik sevenler hiç almasın derim çünkü dolgunluk vermiyor ama ben simsiyah ve uzun kirpik istiyorum diyenlerde koşsun alsın :) Benim düşüncelerim bu kadardı umarım faydalı olmuşumdur. Başka bir yazıda görüşürüz
Esen Kalın :)
 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM