Ruby Kisses Pot O'miracle Kıssable Lip Elıxır Yorumlarım !

 Selam Millet !

Bu haftanın son yazısı başlıktan anladığınız üzere Pot o'miracle kıssable lıp elixir balmı aslında ben bu markanın yeşil amblajlı olanını almayı düşünüyordum lakin firma gönderisi olduğundan onların tercihine bıraktım. Lafı çok uzatmadan üründen bahsetmek istiyorum. Klasik teneke bir kutunun içerisinde yer alıyor bence kullanımı zor olan ambaljı var ben bu tarz ürünleri daha çok evde kullanıyorum şayet çok pratik değil.


Gördüğünüz gibi rengi pempe tonlarında kapağı açınca sizi çok tatlı bir gül kokusu karşılıyor. Aşırı çatlak dudaklar için formule edilmiş bir dudak ürünü diyebiliriz çünkü içerisinde Badem , argan yağı ve E vitamini mevcut. Ürün bir renkli nemlendirici tarzında dudağa hafif  doğal bir pembelik veriyor, bence çok iyi de duruyor benim en sevdiğim yanı kesinlikle dudaklarımın çatlakğını kısa süre de alıyor olması ve dudaklarımı ço iyi bir şekilde nemlendirmesi, ama o kokusu bir türlü gitmiyor yaklaşık yarım saat falan kokusu kalıyor  ki bu beni  oldukça rahatsız ediyor. Onun dışında idare eder bir ürün. Fiyatı 16, 17 lira arasındaymış ama ben kışın yeşilini kullanmayı düşünüyorum. Ürün hakkında ki yorumlar bu kadar dı . Sizler bu markanın ürünlerini kullandınız mı, Neler düşünüyorsunuz ? Ya da ne bileyim kış için önereceğiniz başka bir dudak ürünü mutlaka yazın ! Bir başka yazımda görüşmek üzere şimdilik Hoşçakalın  :) 
Leyla !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM