Biota 59 Elements Vanilya Vücut Losyonu


Biota 59 elements, biota, vücut kremi

 Merhabalar 💬

Vanilya severler neredesiniz elleri göreyim 👐👐👐 bugün sizlere Biota 59 Elements'in Vanilyalı Vücut Losyonundan bahsedeceğim. Vücut nemlendirme benim bakım rutinimde atlamadığım kısım diyebilirim, çok çabuk kuruyan bir cilde sahibim çünkü, hatta duş esnasında ki kullandığım ürünler hiç kar etmiyor daha sonra da vücudumu nemlendirmek amacıyla losyon ve nemlendirici türü kremler kullanıyorum.
Bugün bahsedeceğim losyon tamamen temiz içerikli olup %100 doğal vanilya çubuklarından elde edilen özel eksteriler minerallerle birleştirilmiş. E vitamini ile zenginleştirilmiş ayrıca içerisindeki ''Panthenol'' cildi yenilerken ''Allantoin'' ise cildi sakinleştirip tahriş oluşumunu engelliyor.
 
biota, vanilya serisi

Ben bu losyonu oldukça beğendim kullandığım zamanlarda gerçekten cildime rahatlık verdiğini hissediyorum bazı nemlendiriciler ciltte vıcık vıcık kalır ya bunda o yok işte çok çabuk emilim sağlıyor  bunu kullandığım zamanlarda vücut spreyi vb ürünler kullanmama gerek bile kalmıyor çünkü  kokusu çok kalıcı ve gerçekten çok tatlı bence, bazen mevsim geçişlerinde özellikle cildim pul pul oluyor bu losyon o zaman devreye giriyor işte cildi yumuşacık yapıyor ben ellerime de sürüyorum hatta topuk çatlaklarına falan da çok iyi geliyor. Çok bereketli bir ürün kaç aydır elimde bir türlü bitmedi ama bitince damla sakızlı ve okyanus serisini denemeyi çok istiyorum.
Bu ürünü daha önce duydunuz mu hiç, peki sizler ne düşünüyorsunuz ?
Ayrıntılı incelemek isterseniz www.biota59elements.com sitesinde ürünler satılıyor
Ürünün fiyatı ise ;
19,90
 
okuduğunuz için teşekkürler başka bir yazı da görüşmek üzere
Hoşçakalın
💓

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM