GRATİS ALIŞVERİŞİNDEN NELER ALDIM ?



Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri,

 MERHABALAR !

Bildiğiniz üzere geçtiğimiz günlerde 12-13 kasım tarihinde Gratis 400. mağazalarının açılışının şerefine tüm ürünlerde %50 + %10 indirim yapmıştı. Bende payıma düşenlerimi aldım. Aslında tamamen ihtiyaç alışverişi oldu diyebilirim. Alışverişim'e gelecek olursak .

Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri, benri, duş jeli,

 Benri Kırmızı Meyveli Duş Jeli : Kokusunu çok severek aldım. 5,90 TL gibi fiyata aldım.


Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri, maske, sivilce, kozmetik

Quıck Fix Collogen Lıft Mask: En merak ettiğim maskelerden kolojenli toparlayıcı maske, daha önce Sivilceli ciltler için çamur maskesini kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Maskenin yazısı için
Ayrıca siyah olan maskeyi de almayı istiyordum lakin kalmamıştı. Ama onu da bulursam denemek istiyorum. 
Bu maskenin fiyatı 16,90 lira ama ben 10,90 gibi bir fiyata aldım.   


 Cala Makyaj Temizleme Mendilleri: Aloe Veralı bu maskeyi çok duyuyordum nihayet alabildim 2,50 gibi bir fiyata düşmüştü.  
 
Maske, bakım, gözenek maskesi,Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri,
 Cettua Gözenek Kontrolü İçin Yüz Maskesi: Gratisin tek kullanımlık maskelerini ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Bunu da merak ettim tek kullanımlık bir maske 2,90 gibi bir fiyatı var.


Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri, wet n wild panther tekli far,

Wet n Wild Panther Tekli Far: Daha önce de bir çok rengini kullanmıştım. Siyah rengine bayıldım çok iyi smoky eyes yapılır dedim ve aldım 4,90 gibi bir fiyatı vardı.
 
Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri, benri
 Benri Makyaj Temizleme Mendilleri: Bu mendiller bana çok pratik geliyor açıkçası daha önce de kullanmıştım gerçekten çok başarılı buldum o yüzden yine aldım. Fiyatı 2,50 gibi bir şeydi.

Eklips Eldiven Banyo Lifi: Çok uzun zamandır bu eldiven dışında hiç lif kullanmıyorum kullandığım eskiyince yenisini aldım. 3,25 falandı fiyatı.

 Gratisten neler alınmalı, gratis indirimleri,

 Franternıkus Tekli Mendilleri: Hijyen manyağı biri olarak her an yanımda taşımak için aldım. Paket içerinde Limon- Mandalina - Lavanta kokulu olmak üzere 21 adet var. Tam benlik bir ürün diyebilirim fiyatı 2,50 falandı

Geldik bir alışveriş yazısının sonuna, Peki bu indirimde sizler neler aldınız bakalım ?  Benimle paylaşırsanız mutlu olurum.
Görüşmek Üzere
Sevgilerimle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM