Limonian - 3 Step Goldenrose Story / 3 Adımla Burun Maskesi


Siyah nokta ,siyah nokta nasıl temizlenir, burun bandı, gözenek sorunu, gözenekler nasıl temizlenir,

İyi Geceler Arkadaşlar !

Şimdi sizlere Limonian sitesinden edindiğim 3 adımda burun maskesinde bahsedeceğim. Bu maske kore menşeili, klasik siyah nokta bantlarından çok farklı bir özelliğe sahip, Biraz zaman isteyen, meşakkatli bir maske, maskenin özelliği siyah noktaları yok edip gözenek bakımı sağlaması, Bu maske 3 adımdan oluşuyor.
1. Adım: Yüzümüzü yıkadıktan sonra 1. maskeyi burun şekline göre uyguluyoruz bu maske klasik nemli kağıt maskelerden burnumuzda 15 dk bekletip yavaşça çıkarıyoruz. 1.maske gözeneklerin açılmasını sağlıyor, geriye kalan esasansları daha nemli olması için burun çevremize yayıyoruz.
2.Adım: İkinci maskenin arasındaki şeffaf filmi çıkarıp yeşil yüzeyi burnumuza yapıştırı,  15- 20 dk bekletiyoruz , bu siyah noktaları almak için olan maske, kuruduktan sonra tabiri caizse taş gibi sert olana kadar bekletip yavaşça kenarından çekiyoruz. Gerçekten siyah noktaları topluyor ben başarılı buldum. Belki iğrenç gelecek sizlere ama ne kadar etkili olduğunu göstermek amacıyla  fotoğrafını altta görebilirsiniz.



3 Adım: Evet siyah noktalar temizlendikten sonra burun kısmında ki gözenekleri sıkılaştırmak için 3. maskeyi burun bölgesine yerleştiriyoruz. 15- 20 dk bekletiyoruz artan maske sıvısını da hafif vurarak yediriyoruz. Sonuç ise son derece muaazam  ben 3 haftada bir bu maskeyi yapıyorum burnum'un üstündeki siyah noktalar gerçekten azaldı. Gözenek problemi de yaşamadım. Sanırım fiyatı 6TL gibi bir şey
 Sizler bu maskeyi kullandınız mı,  neler düşünüyorsunuz bakalım ?
Görüşmek üzere Esen kalın:)









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM