Limonian Skin Lovers Facial Mask - Limonian Antı-Spot - Ampül+ Yüz Maskesi

yüz maskesi, beyazlatıcı maske, serum, yüz bakımı,


Selam Millet !

Benim gibi maske manyağı olanlar el kaldırsın ! çünkü bugün limonian markasının Antı-spot yüz maskesinden bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere limonian ürünleri kore menşeili, bende korelilerin güzelliğe ne kadar önem verdiklerini bildiğim için vardır bunda bir hikmet diyerek denemek istedim. 
Bu maskenin ne gibi özelliği olduğuna gelecek olursak, İçerisinde süt proteini var ve bu sayede ciltteki  nem ve yağ oranını dengeliyor ayrıca da yorgun ve problemli cildin iyileşmesini sağlıyor.

pirinç maskesi, korenin güzel kadınları, kore bakımı, kore maskesi,
 Cilt düzenleyici maske, cilt kusurları, maske, güzellik maskesi,


Şöyle maskeden biraz bahsetmek istiyorum ; 2 aşamalı bir yüz maskesi ampül ve serumlu kağıt maske şeklinde. Önce ampülü yüze güzelce uyguladım, ampül dediğim sıvı esans şeklinde, ampül yüzde kurumadan 1-2 dk masaj yapmak gerekiyor, daha sonra içerisinde seans bulunan ıslak maskeyi çıkarıp yüzüme yerleştirdim. Öncelikle yüzümde bir serinlik bir rahatlama hissettim diyebilirim. Maske yaklaşık 15- 20 dk yüzde kalması kafi, çok fazla kurumasına gerek yok çıkardıktan sonra kalan seansı pıt pıt hareketlerle cilde masaj yaparak yedirince cilde daha bir etki sağlıyor.
Gelelim bende ki etkisine ben ilk kullandığımda cildimin fazla yağının gittiğini fark ettim ama ilk kullanımda cilt problemime bir etkisi olmadı ikinci kullanışımda ise cildimin renginin açıldığı fark ettim düzenli kullanım sonrasında ne sivilce oluştu ne kızarıklık ya da ne bileyim alerjik bir reaksiyon göstermedi. Ben çok beğendim bu maskeyi hatta haftalık olmasa da aylık iki haftada bir yapmayı düşünüyorum. Cildimin rahatladığını hissettirdi bana ben bu maskeyi banyodan sonra uyguladığımda  etkisini daha fazla gördüm diyebilirim.
Sizler maske kullanmayı sever misiniz, peki bu maskeyi hiç kullandınız mı ? 

Geldik bir inceleme yazısının daha sonuna okuduğunuz için Teşekkür ederim 
Esen kalın:)





Yorumlar

  1. denemek için bir kore maskesi almıştım nereye koyduğumu unuttum günü geçti :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM