Loreal Paris True Match Fondöten / 4.D /4.W Naturel Dore - Golden Naturel



Loreal paris true match, yağlı cilt fondötenleri, matlaştırıcı fondöten,

Selam Millet ! 

Bugün sizlere yeni formülü ve şişesiyle Loreal True Match fondöteninden bahsetmek istiyorum, eski serisini kullanma fırsatım olmasa da  yapısının değiştiğini duydum. True Match yağlı ciltlililere uygun bir fondöten, ara ara cildim yağlandığından o dönemlerde kullanmak için aldım. 30 ml cam şişesi olan bu fondötenin metal görünümlü plastik pompası var, pompalı olması kullanım kolaylığı sağlıyor.



Fondötenin çok geniş renk seçeneğinin olması benim için çok karmaşık oldu valla hangi rengi alacağımı şaşırdım kaldım resmen, sağ olsun kozmetik satışı yapılan watsons ve gratislerde testerlarını bulmak oldukça zor bu şekilde deneme fırsatımız olmuyor. Ben de kendi çabalarımla araştırıp renk tonumu buldum ve cosmetica dan  indirimli olarak aldım.


Fondötenin renkleri  C, N, W şekilde kodlandırılmış. 

Bende ki 4D/4W bana biraz sarı alt tonlu  geldi ama cildim de çok sırıtmadı.


Ürün Özellikleri;

Ürün biraz sıvı bir yapıya sahip. İlk defa bu tarz formda bir fondöten kullanıyorum. Dağıtımı çok kolay en iyi performansı ıslak süngerle aldım. Elle sürmek hiç akıl karı değil çünkü fondöten elle sürülünce ciltle pek bütünleşmiyor gibi ciltte hemen bütünleşen bir ürün değil, ciltte kadifemsi bir his bırakıyor mat bitişi var, ayrıca pudra kullanmaya da gerek yok.
Beni şaşırtan tarafı matlaştırıcı bir ürün olmasına rağmen minik minik ışıltıların olması, yüzümüzde sim sim durmasını hiç sevmedim. Kapatıcılığı orta derecede ama arttırılabilir, kalıcılığına değinecek olursak 3 saati zor buldum hatta cildimde hemen oksitlenme yaptı. Ben bu üründen beklediğim performansı pek alamadım sanki,  sırada yine lorealın diğer fondötenleri var. Bana önerebileceğiniz fondötenler varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Benim bu fondöten hakkında ki düşüncelerim bu kadar. 
Peki sizler ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM