Loreal Visible Lift Serum İnside Fondöten Yorumlarım


Merhabalar !

Bugün ki yazımda '' Loreal Visible Lift Serum İnside '' Fondöteninden bahsedeceğim, ben daha true match föndötenini kullanmıştım. O fondötenin çok abartıldığını düşünüyorum. Hatırlarsanız loreal markasının diğer fondötenlerini denemek istediğimden bahsetmiştim. Ve benim deneyimlediğim, yaşlanma karşıtı serum içeren bu fondöten oldu. Gelelim fondöten hakkındaki düşüncelerime...


                              
 Bende ki rengi 120 Rosy Porcelaın sanırım loreal fondötenlerinde en açık renk. Biliyorum benim için açık bir ton ama pembe altonlu bir ürün olduğundan cildimde maske beyazı gibi durmadı yani ayrıca oksitlenme ihtimalini de göz önüne alarak açık rengi almanın mantıklı olduğunu düşündüm :)

Loreal Visible Lift Serum İnside Fondöten çok hafif yapıya sahip nemlendirici kıvamında çok akışkan değil ciltle hemen bütünleşiyor cilde doğal bir canlılık veriyor, ki bence bir fondötenden daha fazlası var bu üründe çünkü şimdiye kadar kullandığım hiç bir fondöten cildime bu kadar nemli ve doğal bir görünüm vermedi.  Tam olarak kışlık bir fondöten diyebilirim cildi kurutmuyor çizgilere dolmuyor. Sivilcelenme yapmadı,  bence tam karma ve kuru ciltlere biçilmiş kaftan, lakin yağlı ciltlerde pudrayla destekli kullanırsa sakıncası olmaz bence, yapısı o kadar hafif olduğundan sanki bu fondöten cildimi hiç rahatsız etmiyor.
Orta derecede bir kapatıcılığı var miktarına göre kapatıcılığı arttırılabilir. 
Gün boyunca  cildimden kusma ve oksitlenme yapmadı ben  ilk defa lorealin bir fondötenini bu kadar sevdim diyebilirim.Sanırsam mat seriler hiç benlik değil şu an da elimde mat seriden başka bir fondöten var maalesef bunun gibi değil pötür pütür resmenya. Lumi kaldı denemediğim sıra ona geldi en yakın zamanda kullanmayı diliyorum:) peki siz ne düşünüyorsunuz bu fondöten hakkında ya da lorealin diğer fondötenleri arasında beğendiğiniz falan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. 
Geldik bir yazının  daha sonuna okuduğunuz için 
Teşekkür Ederim
Esen Kalın :=)




                                  

Yorumlar

  1. Bu fondöten Türkiye'de var değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu fondöteni nereden aldınız nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  3. Bu fondöteni nereden aldınız ben nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Nereden alabiliriz bu fondoteni

    YanıtlaSil
  5. Bende suan kullanıyorum gercekten güzel bitane daha alicam ama nerden bulacam elimdeki hediye gelmisti

    YanıtlaSil
  6. Kapatıcılığı çok iyi değil ama cilde canlılık katıyor

    YanıtlaSil
  7. Ben bu ürünü piyasada bulamıyorum orjinali ni nerden temin edebiliriz acaba

    YanıtlaSil
  8. Kaç yaş için uygun çünkü yaşlanma karşıtı diyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM