Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Perfect & Cover Concealer

Maybelline kapatıcı, cosmetica, Göz altı morluğu, Göz altı koyu halkalar


Selam Makyaj Severler :)

Bugün bloğumda hiçççç yabancısı olmadığınız bir ürünü yazacağım evet ülkemize geldiğinden bu yana kapış kapış alınan Maybelline nin şu sünger uçlu kapatıcısı, bildiğiniz üzere bu ürün ülkemize gelmeden önce instagramda bazı hesaplar sayesinde kara borsa olmuştu resmen :) çok sıkıcı bir durum ya çünkü bir arkadaşın 45 TL ye aldığını biliyorum ya valla yazık değil mi ? Şahsen hiç düşünmedim almayı ha ülkemize gelirse alır denerim diyordum hep, çünkü bu kadar fazla olamaz ya, Her neyse bende yine indirim zamanına denk gelip almıştım.

 Son zamanlarda sürekli bunu kullanıyorum. Şimdi düşüncelerime gelecek olursak ülkemize sadece nude ve liht olmak üzere iki tonu gelmiş benim göz altlarım baya sorunlu olduğundan bana en uygun olan nude tonunu aldım. 
Bu kapatıcı bizlere isminden de anlayacağınız üzere kırışıklık karşıtı mükemmel kapatıcılık vaat ediyor 
Bakalım bu kadar uzun bir ismi hak ediyor mu :) 

Maybelline kapatıcı,

Bu kapatıcı çok farklı bir ambalaja sahip, ucunda bir süngerli bir aplikatörü var ki bende herkes gibi bu süngeri hiç hijyenik bulmuyorum. Ayrıca ürünü çok fazla ziyan ediyor bence, süngerin alt kısmını çevirdikçe aplikatöre ürün geliyor ve sünger yardımıyla uyguluyorsunuz. Ben genelde ürünü sürdükten sonra elimle uygulamayı tercih ediyorum. 



Maybelline kapatıcı,

Evet gördüğünüz gibi bende ki tam cilt rengime uyan nude rengi, göz altlarıma uyguladığım zaman çok doğal duruyor ve renk farklılığı oluşmuyor, Ürün o kadar hafif bir yapıya sahip ki dağıtımı oldukça kolay, yalnız bir şey var ki hemen matlaşıyor, kapatıcıyı sürdüğümüz yere çabuk bir şekilde uygulamak gerekiyor. Ben bu kapatıcıyı çok beğendim, çizgilere dolması ise diğer kapatıcılara göre minimum düzeyde 5-6 saate kadar göz altlarım da sabitliğini gayet iyi korudu, kusma falan yapmadı, Ayrıca kapatıcılığını çok başarılı buldum göz altlerımda ki koyu halkaları çok iyi bir şekilde gizledi, Kırışıklık konusunda ki vaadini de pek anlayamadım. Genel olarak bende bu kapatıcıyı beğendim. Bundan sonra bu kapatıcıyı sürekli stoklarım 😃   Siz maybellinenin bu concealerını denediniz mi, Ne düşünüyorsunuz bakalım ?
Geldik yazımızın sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim
Sevgiyle kalın :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM