Pastel Bıg N Black Eye Pencıl - Pastel Siyah Göz Kalemi Yorumlarım

siyah göz kalemi, pastel,
 Merhabalar !

Bugün sizlere Pastel markasının siyah göz kaleminden bahsedeceğim, aslında ilk sürdüğüm zaman ooww bu çok iyi dedim lakin aradan bi 15 - 20 dk geçene kadar  lafı uzatmıyor ve hemen bu kalem hakkındaki düşüncelerime geçiyorum...


siyah göz kalemi, pastel
 Siyah kalem kullanmayı çok severim ama simsiyah olanını ve akmayanını şimdi gördüğünüz gibi bu kalem simsiyah çok güzel ne çok yumuşak ne çok sert sürümü harika


Ama maalesef 15 - 20 dk sonraki görüntü bu hatta daha beteri, her tarafa bulaşıyor akşama kadar bildiğin pandaya dönüyorum ben iki üç kez kullandım ama olacak gibi değil göz içlerine kattiyen sürülmez ama isterseniz eyeliner gibi çekin diyeceğim yok yok o da aynı siz en iyisi mi bu kalemi gördünüz mü kaçın 👎 almayın boşuna bilmiyorum benim düşüncelerim bu kadardı.
Peki
 siz bu kalemi kullandınız mı , ne düşünüyorsunuz ? 
Geldik postun sonuna okuduğunuz için 
Teşekkür Ederim 
Esen Kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM