RESTOREX -- ARGAN YAĞ TERAPİLİ SAÇ BAKIM YAĞI

 
saç bakım yağı, saç dökülmesine karşı çözüm, yıpranan saç nasıl düzelir,

MERHABALAR

Bugün yine bir saç ürünüyle karşınızdayım. Öncelikle bu ürünün firma gönderisi olduğunu belirtmek istiyorum, Yorumlarım tamamen objektif olacaktır. Evet beni takip eden arkadaşlar saç bakım ürünlerini denemeyi ne kadar çok sevdiğimi  iyi bilirler.
 En son deneyimlediğim üründe Restorex'in saç bakım yağı daha önce buna benzer ürünler kullanmıştım lakin tüm ürünler aynı etkiyi vermeyebiliyor. Gelelim bu ürün hakkında ki düşüncelerime gelecek olursak,
  
 
 
Önce Restorex bakım yağının vaatlerinden biraz bahsetmek istiyorum. Restorex, phytosterol içeren bitkisel formül ile saçın ve saç derisinin sağlıklı olmasını sağlayıp, saçların sağlıklı uzamasına yardımcı olur. Formülündeki bitkisel vitamin ve mineraller saç köklerini besleyerek, sağlıkla uzayan saçları korur ve güçlendirir. Yıpranan saçlarınızı onarır ve saç köklerini beslemesine yardımcı olur. ısıl işlemlerin verebileceği hasara karşı koruma sağlar.  Bence tek üründe bu kadar özelliğin olması  bence çok iyi,  benim ürün hakkında ki görüşlerime gelecek olursak; Normalde ben saçalarım için yağ kullanan biriyim,  ama son zamanlarda bu tarz ürünler bana daha pratik gelmeye başladı ayrıca normal yağlar gibi vıcık vıcık değil, Elimde gördüğünüz gibi öyle akışkanlığı az bir ürün ayrıca durulama gerektirmemesi de çok iyi. 1-2 damla avucumuza sıkıp ister ıslak saça ister kuru saça uygulayabiliyoruz. Kuru saça uygulayınca saçlar ışıl ışıl parlamasını sağlayıp nemlendiriyor ayrıca saçın kolay taranmasını da kolaylaştırıyor. Ben saçlarıma verdiği o nemli görüntüyü çok  seviyorum kokusu da hoşuma gitti ama uzatma konusunda pek yorum yapamayacağım maalesef. Fiyatı 11,90 lira falan ben saç bakımı için iyi bir ürün, bence bittikçe alınabilir. Siz bu yağı kullandınız mı neler düşünüyorsunuz?
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM