Revlon Photoready Airbrush Effect Fondöten Yorumlarım

Fondöten, Revlon Photoready Airbrush Effect Fondöten,revlon, watsons,

Merhabalar !!


Bugün sizlere uzun zamandır elimde bulunan ve ara ara kullandığım Revlon Photoready Effect fondöteninden bahsedeceğim aslında yorumlarım çoktan hazırdı ama sıra gelmedi diyelim.Öncelikle Revlon ülkemize geldiğinden bu yana en fazla övgü alan fondöteni bu oldu diyebiliriz değil mi ? Çünkü ışığı filtre eden bir özelliğe sahip, yani flaşlı çekimlerde yüzümüzün ruh gibi olmasını engelleyen bir özellik diyebiliriz.
Ben daha önce Colorstay fondöteni kullanmış ve oldukça da beğenmiştim. Revlon Colorstay Fondöten,  photoready de beğenirim deyip aldım. Öncelikle bu rengi mağazada denedim ve  bana uyduğunu düşünüp öyle aldım, bende ki rengi 004 Nude nu , ben fondötenin cildimde oksitlenebileceğini de düşünerek daha koyu rengini almaktan tırstım açıkçası, bu  rengi de cildim de gayet iyi durdu. Ayrıca pompalı olamasını da çok sevdim oldukça kullanışlı, çünkü colorstay pompasızdı ve kullanımı oldukça zor geliyordu bana.

fondöten, revlon, watsons, kapatıcı fondöten,

 Fotoğraftan pek belli olmasa da fondötenin içinde minik minik ışıltılar var ben alırken hiç fark etmemişim. Bu fontöten colorstay fondötene göre oldukça hafif bir yapıda pudra bitişli geldi bana, oysa colorstay cildimde daha nemli duruyordu sanki , ben bu fondöteni kullandığım zaman hiç pudra kullanma gereksinimi duymadım. Bu işte bir terslik var dedirten bir olay var ki içerisinde ki simler bir süre sonra cildi simli simli bir hale getirebiliyor. Karma cilt tipim olduğundan cildimde fazla parlama yapmadı, yağlı ciltlilerin vay haline diyorum ve pek tavsiye etmiyorum. Orta derecede bir kapatıcılığa sahip ürünün içerisinde 20 spf koruma bulunuyor, En merak edilen tarafı ise , flaşlı fotoğraf çekimlerinde ışığı yansıtıp yansıtmadığı, Evet fondöten flaşlı çekimlerde cildi gayet güzel gösteriyor ama uzak çekimler de :) Aslında sizlere göstermek isterdim lakin buna hiç fırsatım olamadı .

revlon, watsons, fondöten

fondöten, revlon,
 Fondöten bu şekilde, dağıtımı ise çok kolay  hemen ciltle bütünleşiyor diyebilirim. Ben önce elimle tüm yüzüme yayıp ıslak bir süngerle uyguladığımda en iyi sonuca varıyorum. gün içerisinde o simli görüntü dışında her şey çok iyi bence çok çabuk akıp gitmiyor ve oksitlenme yapmamasına da sevindim. Ama simleri yüzünden bir daha almam ya inanın sanki düğüne gitmiş gibi duruyor, özellikle güneşe çıkınca çok fazla belli oluyor. 
Özel günlerde kullanıyorum ben artık günlük hayatta elveda dedim ben bu fondötene keşke herkes özellikle reklamını yapan sevgili arkadaşlarım bu özelliğinden de bahsetseymiş diyorum ve postumun sonunu getiriyorum. 
Sizce nasıl bir fondöten kullananlar da benim gibi düşünüyor mu acaba merak ettim?
 Watsons larda 50 TL gibi bir fiyatı var %50 indirime denk gelip 25 liraya da alabilirsiniz.

Başka bir yazı da görüşmek üzere
 Esen kalın:)









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM