The Balm Meet Matt Hughes Liquid Lipstick- Sincere

Doğal tonlarda ruj, mat ruj, the balm, meet matte, Güzel bak kendine, gelin ruju,
The Balm Meet Matt Hughes Liquid Lipstick- Sincere

 Merhabalar !

Nihayet The balmın likit mat rujlarını bende deneme fırsatı buldum. İnanır mısınız? İlk likit mat rujumdur kendileri, evet evet yanlış duymadınız, kuru dudaklara sahip biri olduğumdan hep mat rujlardan kaçındım ama ülkemize geldiğinden beridir merakım gittikçe artıyordu en yakın indirimde dayanamadım ve sincere rengini aldım. Ben the balm'a oldukça güveniyorum, şimdiye kadar hiç bir ürünü beni yanıltmadı diyebilirim, ayrıca da şu tatlı ambalajlarına bayılıyorum. Lafı daha fazla uzatmadan, hemen the balm meet matt likit rujun sincereden bahsetmek istiyorum.

The balm, meet matt, makyaj,
 
 Klasit likit ürünler gibi ucunda sünger aplikatörü olan uzun silindirik bir ambalaja sahip. Ucundaki aplikatörü biraz yassı biçimde bu durum likit tarzdaki ürünü dudağa kolayca uygulamayı sağlıyor. Şahsen bana çok kolaylık sağladı ürünü taşırmadan kolayca uygulayabildim. Dudak kalemi de uygulamamıza da gerek kalmıyor.

 
Bir çok arkadaşım  ürünün aşırı mentollü olduğunu söylüyordu, biraz tedirgin olmuştum. Neyse ki korktuğum gibi çıkmadı yani öyle ahhh buram buram  mentol kokmuyor, ilk kapağı açınca hafif bir nane ve çok güzel bir şekilde çikolata kokuyor, ki ben bu duruma  ba-yıl-dım  eğer bir şeyler yiyip içmeyecekseniz bu koku dudaklarınızda kalıyor ama yeme-içme sonrasında bu koku maalesef kalmıyor.
 




Ben bu rengin tam bana göre olduğunu düşünüyorum pembe altonlu olup matlaşınca nude rengine dönüşüyor, sizlerde benim gibi kuruyan dudaklara sahipseniz tavsiyem öncelikle dudaklarınızı güzel bir şekilde nemlendirin ya da peeling yapın ürünün çizgilere dolup çirkin görüntü oluşturmasını engellemiş olursunuz. The balm meet matte Sincere yapış yapış bir his vermiyor, hemen sabitleniyor kalıcılığıyla gönlümü kazandı iyi ki almışım dediğim ürünlerden.
Fiyatı 36,90 tl
Ama indirim zamanlarında 17 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.
Siz bu likit rujları kullandınız mı , neler düşünüyorsunuz bakalım ?
Geldik yazımın sonuna okuduğunuz için teşekkür ederim.
Esen Kalın Efenim :)
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM